Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 vreemd???


kweetnie

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Ik heb een week ofzo mijn relaas verteld op dit board van de mislukte flash-update van mijn strong:-))<BR>Inderdaad, of ik heb "geluk" gehad dat precies op dit tijdstip C+ weer eens onbezonnen bezig is, of de service van STRONG is werkelijk zo PERFECT!!<BR>Nog amper een week later krijg ik een spiksplinternieuwe Strong thuis gebracht!!<BR>Complimenten aan strong!!!<BR>Maar toch heb ik een vraag:<BR>In de ontvanger zat v20 in, maar bij nader onderzoek zag ik bij "kanalen laden" in het menu toch weer de twee opties staan; Willekeurige volgorde (prima dus) en volgorde Kanaal DigiANAAL!!!!<BR>Ik dacht dat die naam alleen via de bewuste PPV-patch (voor de gein) aangepast werd!<BR>Ik kan mij eigenlijk absoluut niet voorstellen dat dit een echte fout in de ORGINELE software is:-)))<BR>Of zou Strong een foutje gemaakt hebben?<BR>Als dit echt een orgineel foutje in de orginele soft is, kom ik niet meer bij van het lachen.....!<BR>Wie weet van deze zoveelste stomme fout van C+ meer te vertellen?<BR> Kweetnie laugh.gif" border="0

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...