M_Z Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Klopt natuurlijk. Ik heb gisteren eens geprobeerd met Fedora6. Daarin werd de smartreader+ direct herkend en CCcam204.x86 kon na een kleine aanpassing in de config file: SERIAL READER : /dev/ttyUSB0 direct mijn CDS kaartje lezen. Maar waarom is er nu niemand die een kernel voor de 7000 of 7020 kan maken? Is dit zo ingewikkeld? Kan iemand hier uitleg over geven. Kan ik dat zelf doen? Als ik dat zelf kan, waarom heeft de maker/importeur dit dan niet gedaan. Dat zou toch in hun eigen voordeel zijn dan...? M_Z
Gast Geplaatst: 16 oktober 2007 Geplaatst: 16 oktober 2007 FEDORA 6 is waarschijnlijk geen dreambox image?
Gast Geplaatst: 17 oktober 2007 Geplaatst: 17 oktober 2007 Ook de drivers voor de 7020 zijn nu voorhanden;-) Gr.Info
M_Z Geplaatst: 19 oktober 2007 Geplaatst: 19 oktober 2007 Geweldig, hopelijk gaan de firmwarebouwers nu ook proberen om deze drivers mee te nemen in hun images. Pli-team is on-top-of-it heb ik vernomen. Kun je zo'n .ipk ook in een bestaande image inladen. Ik weet dat het bij de eerste 7020 images van Ronaldd wel kon, maar wordt dit systeem tegenwoordig nog een beetje ondersteund door de bekende Pli-Gemini-achtige images? M_Z
Gast Geplaatst: 16 november 2007 Geplaatst: 16 november 2007 En hoe installeer ik deze drivers voor de 7020?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen