Ga naar inhoud


[Strong] Legt C+ ontvangers plat ??


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi;<P>Zoals ik kan opmaken uit verschillende topics zijn er heden (27/28 - 06 - 01) net wat (vooral SECA) ontvangers van alle pluimage platgegaan.<BR>Toeval ?? Of zit C+ er "per ongeluk" voor iets tussen ???<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0 <P>Wie weet meer ???<P><BR>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is toch logisch wat Canal+ doet, illegale kijkers uitschakelen! Als ik Canal+ was zou ik ook alles doen om zwartkijkers uit te schakelen!<P>Alleen vind ik dat ze voor ze zo iets gaan doen de boel eerst moeten waarschuwen en dit niet zomaar ineens moeten doen. Een gewaarschuwd mens telt namelijk voor twee!

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best vaag ja, bij mij is er ook een strong decoder uitgeklapt, eerst dus knipperend display en nergens meer op reageren,<P>dan dus decoder uit en weer aan, maar dan komt ie niet verder als de tijdsaanduiding in het display...<P>maaruh... mag C+ dit wel zomaar doen? verkeerde software naar decoders sturen???<P>Greetz, RonnieB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp gaat het om uitgevallen Strong en Nokia ontvangers met gepatchte firmware. <BR> <BR>Bestaat er ook de kans dat een Humax met Aston 1.05 door Canal+ onbruikbaar gemaakt kan worden? Dat lijkt me een terroristische daad zeg. <P>Misschien is het verstandig om iig een Canal Digitaal abo'tje te nemen, of worden deze signalen alleen met Canalplus signalen meegezonden? <P>Dit omdat je dan altijd bij Canal+ schade kan claimen lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan er nu achtermekaar uit. Ik ga vanavond eens kijken wat er gebeurt als je nieuwe/oude firmware laadt. (Alstie tenminste nog met de PC wil praten.)<P>Of C+ dat zomaar mag doen? Wie zegt dat ze het doen? Dat wordt lastig bewijzen. Ik heb wel gehoord dat ze binnen 14 dagen alle receivers van nieuwe soft willen voorzien. Wel handig als die dan allemaal toevallig bij de dealer staan, niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierzo ook twee plat gegaan maar een heb ik er weer aan de gang met dezelfde patch deze heb ik er gewoon weer overheen gedraait en alles werkt weer naar behoren de andere die geeft constant errors met proggen maar dat mag de pret niet drukken waarschijnlijk moeten we eerst even de software uitlezen van de strong kijken wat ze gedaan hebben kan hier weer een anti patch voor gemaakt gaan worden.... mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>greetz lorisdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herladen van de firmware LUKT NIET !!! Noch V15 noch V20, het display v/d ontvanger blijft ZWART. Er is geen communicatie van de PC naar de ontvanger op te zetten !!!<P>'k Ben er al UUUREN mee bezig geweest !!!<P>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij heeft het weinig te maken met illegale kaarten o.i.d <BR>Ik heb al een paar ontvangers zien sneuvelen met een keurig Canal + 'gratis' pakket<BR>dus dat kan het niet zijn <BR>Misschien dat de update alleen de oude software versies treft???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...