Ga naar inhoud


[Strong] Waar is mijn EPG??


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb de firmware Versie 2.0 van mijn Strong SRT 8000 "geupdate" met ppvda3ned3.bin zoals Morgoth elders beschrijft. Alles werkt prima, ik heb de T*q**lla's en de K**sken weer...<P>Het volgende probleem doet zich echter voor: ik kan mijn EPG niet meer oproepen, het komt even (2 seconden) in beeld en valt dan weg om weer terug te keren naar het TV beeld. Niet dat dit nu zo'n ramp is maar misschien weet iemand een oplossing. confused.gif" border="0confused.gif" border="0<P><BR>Groeten, Roscoe<p>[ 27-06-2001: Bericht aangepast door: Roscoe ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo iets gebuurd, als de kanal, war de EPG informatie uitgezonden woord, per ongluk uitgewist worden is. Es moet een kanal zijn, die niet EPG heet, maar war naar een paar seconden in de oranje balk een text verschijnt "EPG informatie van ca......" <P>Wees vorsichtig met het verwijderen van kanalen, die geen nam hebben, omdat daar soms informatie van de interaktive diensten insitten.<P>(sorry voor mijn onvoldoende nederlandse taalkennis)<P>hennesk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hennesk,<P>Die taal maakt niet uit jongen, het belangrijkste is dat je meedenkt en een antwoord probeert te geven. Dat zou best eens kunnen wat je schrijft, ik heb namelijk een hele dijk kanalen gewist om ruimte te maken voor Hotbird, daar zal hij ongetwijfeld bij hebben gezeten. Moet dit dan in het Nederlands in die balk verschijnen??<BR>Ik hoor het graag van je, alvast bedankt voor de tip. laugh.gif" border="0 <P>Groeten, Roscoe smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Dat kan ik niet zien op mijn Strong maar hij zit er wel degelijk ben ik zojuist achtergekomen. Ik heb de receiver opnieuw laten zoeken en inderdaad de EPG werkt weer.<P>Grtz, Roscoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, inderdaad 633, heb alles weer opnieuw ingelezen, kanalen geordend, overbodige gewist, behalve 633, Hotbird kanalen erbij en mijn EPG werkt nog steeds.<P>Bedankt voor de tips heren.<P>Grtz. Roscoe. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...