Ga naar inhoud


[Strong] Jaaaaawel hoor!!!!


kweetnie

Aanbevolen berichten

't Is me gelukt.........!<BR>m'n Strong 8000 van de 15 naar de 20 geupgraded, prima!<BR>Toen de PPV-patch ernaartoe, ook prima!<BR>Alle kanalen opnieuw in laten lezen, ook prima!<BR>Ik denk ïk heb toch ergens iets gelezen van ALLE EPG's werken nu?????<BR>AHA, dat moet DeathCafe zijn!!!<BR>Ik dus de zaak weer aangesloten en m.b.v. loader 15 de "deathCafe"patch erin pompen!<BR>HELAAS......!<BR>Na een korte tijd meldt het scherm iets van error op de parallelkabel ofzo (tja, frans).<BR>Ik dacht nog "komkom, niet zo aanstellen:-).<BR>Dus, prul uit, laptop opnieuw opstarten en alle kabels gecontroleerd.<BR>Alles prima, dus de Strong met menu+pijl rechts aangezet, maar helaas....!<BR>Display geeft alleen maar zwarte cijfers aan:-((<BR>Geen kontakt meer met de strong!<BR>Nu weet ik dat ik 2 opties heb, 1e is GFT-bak, 2e is opsturen naar strong!<BR>Heeft iemand hier ervaring mee? (met opsturen natuurlijk:-))).<BR>Of is er nog iemand die een derde optie weet?<BR>Ja, dus niet van "stuur maar naar mij"ofzo, maar een tip mischien hoe je weer met de strong kontakt krijgt.<BR>Alle (zinvolle) tips zijn welkom!<BR>Gr.<BR> Kweetnie

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Kweetnie, ikweetwel dat ik hetzelfde gisteravond heb gehad hoe het kwam weet ik niet maar de upgrade van V6 naar V20 liep niet en de Strong8000 leek helemaal dood geen display meer het was net of de voeding het had begeven. Terug aangesloten op de schotel deed het kreng niets meer ik was een zenuwinzinking nabij omdat ik het ding pas heb verpatst.<BR>Ik heb zojuist de loader opnieuw geinstallerd op de pc en ondanks dat de strong helemaal dood leek heb ik het toch nog maar eens geprobeerd en ja hoor nu vrat hij het wel??!!!<BR>Ik had dus ook geen char in mijn display en wist eigenlijk niet eens zeker of de grote knop nu in stanby stand stond of niet maar V20 liep er keurig in, meteen ook even de patch van h2detoo zonder problemen er achteraan gedaan en nu werkt het als nooit te voren alle zenders beeld zonder 6 seconden uitval.<BR>Dus probeer het nog een paar keer voor je opgeeft en installeer de loader eens opnieuw.<BR>succes Duck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<BR>@Duck<BR>Ik zal het zeker nog een paar keer proberen, <BR>zo snel geef ik het ook weer niet op:-))<BR>Eerst ga ik eens dit board nog eens diepgaand doorspitten, want mij zit vaag iets bij van iemand die de kist open had en het ging over iets achter of bij het display.......!<BR>Volgens mij ging het over een of andere reset en orginele firmware, maar precies weet ik het ook niet meer.<BR>Maar Duck, jij had denk ik wel op je PC beeld?<BR>Ik bedoel de adressen die langs rollen in dat venstertje?<BR>Ook hier speelt zich bij mij niets af!!!<BR>Wat ik trouwens wel vreemd vind, is dat de printerspooler keurig netjes alles "ërgens" naartoe pompt<BR>Dus zou je zeggen dat er ergens nog een sprankje leven in moet zitten!<P>Maar toch iedereen bedankt alvast voor de reakties en als nog iemand een sugestie of tip heeft, hoor ik dat erg graag!<BR> GR.<BR> Kweetnie

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kweetnie<P>Bij mijn Strong moet ik soms wel 4 of 5 keer de aan/uit knop indrukken voordat er een levensteken op de pc verschijnt. Probeer dit ook eens, maar wacht telkens een aantal seconden voordat je de knop opnieuw indrukt.<P>Verder vraag ik me af of je die "deathCafe" patch er wel bij kunt zetten nadat je de ppv patch erin hebt zitten want de versies 1.5 en 2.0 zijn totaal verschillend, dus ook de patches voor die versies.<P>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer:-))<BR>Dit is ook alweer een goede tip, paar keer aan en uitzetten!<BR>Ik probeer het meteen!!!<BR>Bij de weg, ik had het artikel gevonden waarover ik sprak, het was gedateerd 31 mei en het ging over o.a. het kortsluiten van de backup-batterij!<BR>Nu heb ik de ontvanger open naast me op de bank liggen, maar nu vind ik nergens op de print iets wat op een back-up batterij lijkt!<BR>Iemand een sugestie??<BR>(Het is toch niet de een of andere onnozele elko die deze rol vervuld???!!!)<BR> GR.<BR> Kweetnie

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Kweetnie, ikkweetwel dat ik gisteravond ook niets heb zien scrollen op de PC zoals dat zou moeten.<BR>Gebruik wel de laatste versie de V20 en doe daarna de patch dan werkt alles perfect, dus PPV, NL-menus geen zwarte gaten en geen insert smartcard.<P>Ik zou maar even heel goed oppassen met dat kortsluiten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt!<BR>Dat staat ook in dat topic van 31 mei!<BR>Maar ik kan niets vinden.<BR>Ik heb het voorfront er nog af proberen te peuteren, maar daar zit die kl*te aan en uitknop in de weg.<BR>Daarbij is het ook nog eens een achterlijke plaats om zo'n ding te plakken!<BR>Ik probeer verder!<BR>(Die tip van een paar keer aan en uit zetten heb ik inmiddels ook al achter de rug, maar helaas...!)<BR>Het was de moeite van het proberen waard, maarja.......<BR> GR.<BR> Kweetnie

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn gretigheid de 6sec uitval weg te werken heb ik het ook verknald de ontvanger doet niets meer het display blijft ook zwart.<BR>Ik kan nog wel via de computer contact krijgen met de ontvanger als ik menu,pijltoets en startknop ontvanger indruk maar krijg met upgraden alleen maar erreurs ook als ik v15 er weer op wil zetten.<BR>gebruik win98, wie heeft er nog een idee ?<BR>bvb dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst een verkeerde kabel dus ik kreeg op de pc niks te zien toch op de gok door gegaan de eerste keer ging het mis. Display ook zwart. Daarna weer geprobeerd ook op de gok en hij doet het weer.<BR>groet mo.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>wie niet waagt wie niet wind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@The last don:<BR>Heel goede link, bedankt!<BR>Het heeft mij weer een uurtje of 2 van de straat af gehouden, maar helaas....<BR>Op dit moment zit de ontvanger in de doos (ik wilde hem eerst faxen:-))) en heb ik maar besloten om die arme monteurs bij STRONG ook eens aan het werk te zetten:-))<BR>Ik wil ook niet weer alle eer voor mezelf houden laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Wat ik wel een beetje kl*te vind is dat de enige doos van de maat van de ontvanger die ik bij de hand had de doos van m'n NOKIA is!!<P>Hopelijk zien ze daar de grap wel van in shocked.gif" border="0 <P>Voor al de anderen die op deze topic gereageerd hebben en hun medeleven met mij betuigd hebben, BEDANKT!<BR> GR.<BR> Kweetnie<BR>En ik hoop jullie weer te spreken in het HUMAX forum (nog even sparen tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...