basix Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Waar is start_enigma gebleven? Vroeger gebruikte ik dit vaker in de oudere images zoals die van traveler destijds, maar kan dit bestandje niet meer terugvinden.. Ik veronderstel dat dit op een andere manier gebeurt nu? Iemand enig idee hoe ik bij het opstarten custom scripts kan draaien? Thanks!
view Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 kijk eens in /var/etc naar het bestand init Dit bestand wordt nu vaak gebruikt. Ik moet wel eerlijk bekenen dat ik de laatste Gemini images niet ken en het zou zo maar kunnen zijn dat dit nu anders gedaan wordt.
basix Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2007 Helaas, dit bestand is er niet in de gemini image, ook niet bij pli helenite..
basix Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2007 /var/.init is het niet ik heb dan maar voorlopig een leeg bestandje /var/.ssh gecreëerd en /var/script/dropbear...sh bewerkt. Nu runt hij mijn initialisatiescriptjes wel. groeten
Gast Geplaatst: 13 oktober 2007 Geplaatst: 13 oktober 2007 Citaat: Helaas, dit bestand is er niet in de gemini image, ook niet bij pli helenite.. PLi gebruikt geen /var/etc/init, maar verwerkt 'm wel als hij bestaat. Dus gewoon aanmaken als dat nodig is.
basix Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2007 thanks! dan probeer ik het er eens in t ezetten bij gemini ook
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen