deblaauwesigaar Geplaatst: 16 oktober 2007 Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Zijn er problemen dyndns.com ? Sinds enige tijd werkt de forwarding niet meer. Ook inloggen met mijn accountnaam bij dyndns.com lukt niet. Ik had twee accounts, met beide kan ik niet inloggen. Hebben meer dreamers hier last van ? Thanks deblaauwesigaar Technisat Multytenne TwinDB500HDDB800HDPli Nightly open PLICCcam 2.1.4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
krui21 Geplaatst: 16 oktober 2007 Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Nope...hier geen problemen !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 oktober 2007 Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Klopt als ie update gooit ie je naam er uit , is betalen geblazen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jph Geplaatst: 16 oktober 2007 Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Citaat: Klopt als ie update gooit ie je naam er uit , is betalen geblazen. Bij mij werkt deze al een jaar en heb nog nooit problemen gehad. Heb je een betalende abo genomen misschien ? ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deblaauwesigaar Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik heb ten einde raad maar een nieuw account aangemaakt. De redirecting naam die ik altijd had was weet te kiezen. Raar verhaal. deblaauwesigaar Technisat Multytenne TwinDB500HDDB800HDPli Nightly open PLICCcam 2.1.4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen