Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 help !


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb enkele weken geleden een strong-8000 gekocht (2°hands). Om de zenders te ontvanger heb ik een goldkaart en -programmer gekocht. Alles werkt goed tot de ontvanger vanzelf in stand-by gaat. Als ik de hele avond over en weer zap, gebeurt er niets. Maar als ik een film bekijk gaat de decoder zonder reden na enige tijd in standby. <BR>Is er iemand bekent met dit probleem ? <BR>Kan ik het verhelpen ?<BR>Is het misschien de software ; het kinderslot instellen gaat trouwens ook niet...<BR>Help mij aub.<BR>Met dank,<BR>Frederic.<BR>Vlaanderen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens naar de software gegevens van de ontvanger zelf, menu, technische info, moet assault versie 15 zijn!!<BR>Misschien heb jij nog versie 4, zo ja, nieuwe versie downloaden bij Strong en inladen, waarschijnlijk probleem opgelost.<P>Groetjes<BR>Mark<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Versie 15. Toch zal ik eens proberen de software opnieuw in te laden. De software die nu geprogrammeerd is doet het in ieder geval niet, daar ik het kinderslot niet kan activeren.<BR>I'll be back !<P>Anders nog suggesties ?<P>Dank u...<BR> <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook mogelijk is, is dat het signaal te sterk is, signaalsterktemeter in je menu moet niet meer aangeven dan "3". Monteer een verzwakker en probeer het dan weer.<BR>Groetjes, Johnny Doe<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...