Ga naar inhoud

[Strong 4375] STRONG 4375

Gast anakin
 Delen
Volgers 0

Aanbevolen berichten

Hallo ik overweeg om een strong 4375 ontvanger aan te schaffen ! ik lees dat deze ontvanger toch wel een hoop mogelijkheden heeft betreffende digitale en analoge ontvangst kanalen ! ik heb alleen niet kunnen vinden of deze ontvanger embedded irdeto heeft of een ander systeem,wie kan me dat vertellen ? ik heb wel gelezen dat hierin<BR>dieverse Common Interfaces in kunnen dus zou het emebbed irdeto zijn dan zou er dus een aston inkunnen voor seca ontvangst ! Is dit een goede keuze voor mij ? momenteel alleen maar een schotel op 19.2 astra maar er komt een draaibare schotel bij in de toekomst <BR>ik hoop dat iemand mij wat ervaringen kan mededelen en of het een goeie aanschaf is !!<BR>groetjes anakin !!!<P>------------------<BR>come to my homepage <BR>http://hello.to/jelle or<BR>mail anakin@vink.org

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen