Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong SRT-8000 update...


Gast

Aanbevolen berichten

SRT-8000 still using firmware version 15, but i downloaded version 20 (thats what strong states...)<P>Anyone have any experience using this firmware???

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by metoo:<BR><STRONG>Er is nu een vernieuwde versie op datum 6-4</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Deze nieuwe versie 20 werkt perfeckt en er is ook een nieuwe loader<P>Gie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwe firmware gedownd en in de tuner geladen, en ik kan niet zeggen dat alles perfect werkt, met de oude firmware moest ik bij tequilla soms een aantal malen tussen 2 kanalen heen en weer zappen om beeld te krijgen, maar dat lukte uiteindelijk altijd wel. en natuurlijk het bekende probleem van de 10 seconden uitval had ik hier ook. maar dat is nu helemaal weg, ik kan namelijk helemaal geen beeld meer krijgen bij tequilla. ik gebruik de zelfde kaart als voor de firmware update met daarin de zelfde files (duck van 3-4-2001) en het werkt niet meer!!!!!! de kiosk en C+ e.d. werkt wel normaal. Heeft iemand nog een oude versie van de strong str 8000 voor mij, want ik kon ook de oude firmware niet saven als back-up 'k niet blij frown.gif" border="0<P>GTRZ Andre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...