Ga naar inhoud


[Strong 8000] geen engels geluid op strong8000


Gast

Aanbevolen berichten

Ik gebruik softwareversie 15.<BR>Bij Taquilla krijg ik geen engels geluid, alleen spaans. Ik heb van alles gerpobeerd, voorkeurtaal, taalkeuze bij de zender, andere versie 15 etc.<P>Iemand nog een of meerdere tips?<BR>Een werkende versie 15 met loader die wel engels geluid geeft bij taq. is ook welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites


het ontbreken van een van de twee geluidssporen kan ook veroorzaakt worden door een PK/MK combinatie die niet (meer) geldig is. Probeer eens andere files te branden op je kaartje, ik zou zeggen de devoy magic files, daar zijn de MK's niet ingevuld, dus loop je dat risico niet. Wel moet je dan iedere maand opnieuw branden.... shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms gebeurt bij bij hetzelfde<BR>Ik verander via het menu van de ontvanger de taalkeuze van "engels"naar "orginele taal",<BR>of andersom.<BR>Hierna werkt alles weer een hele tijd goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat onze eend niet altijd te bereiken is heb ik een tijdelijke HP aangemaakt. Hier staat V15 + V20 op plus de pauze upgrade ppvda3ned3.bin Ik heb er ook een gebruiksaanwijzing bijgezet. Na installatie heb je geen problemen meer met pauze's.<P><A HREF="http://members.nbci.com/hadus/" TARGET=_blank>Strong 8000</A><P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Regards

 

'Life Is A Joke'

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb zelf hier ook nog een Nokia 9302 staan, die ik 2 weken geleden heb upgedate naar versie 2.0 + laugh.gif" border="0 en als ik geen engels geluid heb op b.v. de K kanalen doe ik ff de ontvanger uit en weer aan en meestal heb je dan wel engels geluid!<P>Ook schijnt het uit te maken op welk kanaal je je ontvanger aanzet (dus als je ontvanger op een Franse zender "opstart" pakt hij automatisch Frans geluid. Iemand al bekent met dit fenomeen? confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteravond ook V20 en de patch op mijn box gezet en constateerde ook dat ik geen Engelse taal kreeg (in eerste instantie). Twee keer op de menu-knop drukken en alles kwam weer goed. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...