Ga naar inhoud


[Strong] steek smartkaart in na upg strong v20+ppv


Gast

Aanbevolen berichten

Ik hen mijn strong 8000 upgrade naar v20 en hierna de patch voor pvv.<BR>Alles wekt goed tot nu toe, alleen krijg ik zo nu en dan op t en k "steek smart kaart in " in en uit halen kaart en hij doet het een tijdje weer.<BR>Op de gold staat laaste van devoy<P>Is hier een oplossing voor en kent iemand dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo<P>sinds vanmiddag zendt c plus weer vreemde codes uit,waardoor de strong en philips ontvangers weer een melding geven "insert smartcard".<BR>Bij een hum 5400 is dit probleem niet. blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Mosc kaart geen probleem met een goldkaart wel ontvanger loopt vast<BR>alleen embedded seca ontvangers die goedgekeurd zijn door anaal plus hebben dit fenomeen<BR>de nieuwe aston ontvanger werkt uitstekend ook op taq en K's

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI,<P>Ik gebruik nog versie 15, en het draait nog steeds, met Duckfiles. Alleen af en toe uitval bij T en K, maar geen "steek smartcard"-probleem.<BR>Hoe kan het dat iedereen problemen heeft en mijn doos niet ?<BR>Is het verstandig om een V20 terug te proggen naar V15 ? of is dit onmogelijk.<P>Groet,<BR>Marcel<BR> shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook die 15 er nog in zitten alles doet het hier nog goed maar ik heb al die downloads er uit geknikkerd is dat het mischien (duck/aug-gwcard.zip) geen probleem

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by eddeped:<BR><STRONG>ook ik had ff de insert smartcard probleem op de flipse.<BR>op Eend staat een nieuwe file: "secanix"<P>hoppa werrekuh laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><BR>de secanix files werken bij mij niet. (gepatch strong 8000.)<BR>groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de Murdock files eerst en werkten inderdaad zonder problemen. <BR>Af en toe een keer "hangen" op de T*Q kanalen. <BR>Bij de Secanix gaat volgens mij het zappen iets sneller en je kunt zien welke zender bij welk provider hoort. <BR>Bij aboinfo ( menu 6-1 ) staat alleen de actieve provider. <BR>Wil je ze allemaal zien dan is het menu 3-a-6-1<P>Misschien beter tegen de attacks van de pluzboys smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De secanix files werken als je de laatste provider locked ( unlock uitvinken ) De strong kan nl. 15 providers aan en geen 16.<BR>Bij mij werken de secanixfiles op de strong nu eindelijk wel<BR>Probeer maar eens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...