tipje Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik ben op zoek voor mijn schoonvader naar een afstandsbediening met grote toetsen. Hij heeft een infarct gehad en nu kan hij de kleine 500 AB niet meer zo makkelijk bedienen. Wat is een goede vervanger daarvoor??
fr@ncis Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 De meeste universele afstandsbedieningen werken niet goed met de Dreambox. Ik denk dat je nog het best af bent met de afstandsbediening van een 70xx. De afstandsbediening is in elk geval een stuk groter dan die kleine zwartjes van de DM500's, of de toetsen groter zijn weet ik niet.
mati Geplaatst: 25 oktober 2007 Geplaatst: 25 oktober 2007 Bij de [color:"red"]<piep>[/color] heb je voor € 6,95 een zeer grote universele afstandbediening die ook de dreambox ondersteund. De afmetingen zijn 12,6 x 28 cm. De toetsen zijn ca 18 x 18 mm Ik heb hem zelf enkele weken geleden gekocht, dus als je snel bent. Gr Marcel Pli op DM800, VU+ DUO en DM8000 met 4xDVB-S2, Wave Frontier T90
tipje Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2007 ga direct naar [color:"red"]<piep>[/color] als die nog los is. en als ze er nog zijn thx
tipje Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2007 ze waren er nog, ga hem direct programmeren voor de dreambox. is hij ook weer de baas over zijn tv.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen