Ga naar inhoud


[Strong 8000] STR 8000 / v20 / doodkoffie 3_4


Gast

Aanbevolen berichten

Misschien kan iemand mij helpen ?<P>Ik heb de firmware zoals in subject vermeld staat in mijn reciever geladen en een kaartje met de kwaak files. Gisteren alle kanalen van Astra ingeladen en alles werkte perfect, van C, T en K deden alle EPG's het perfect en alles bleef werken. <BR>Als hij nu nog maar 5 seconden op T of K staat vraagt hij meteen om de smartcard erin te steken. <BR>Zou ik andere files voor mijn kaartje moeten gebruiken of misschien weer de ppvda3ned3 file erin laden ?<P>Alvast bedankt voor de moeite !<P>Een brabantse groet,<P>Willy D

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo 666software,<P>dat doe ik altijd al, want dat moest ik bij de vorige firmware met kwaak files ook altijd al doen.<P>Maar toch bedankt voor je antwoord.<P>Saludos,<P>Willy D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad iedereen toch maar aan wat voorzichtig te zijn.....<BR>Het best zet je er de gewone V20 Da3Ned3 in met de Strong Loader, goed de instructies volgen....anders geen display meer....<BR>Nadat je de V 20 Da3Ned3 erin gezet hebt, alles af.....terug de SRT aan....via Loader programma PPVDa3Ned3 erin laden....die vind je bij "Kwaak".....<BR>Als je dan nog Crazy Murdock erbij haalt om je kaartje te Hexen, dan loopt alles prima en zonder problemen....!!! Anders ben je nog niet helemaal thuis van de SHIT die je kunt tegenkomen..!!! Uitkijken dus;..!!! shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...