Ga naar inhoud


Schotel plaatsen in Nederland: wanneer bouwvergunning nodig en wanneer niet


Gerdy

Aanbevolen berichten

  • 2 jaren later...

Origineel bericht van: Fredo
Er is nu toch een proces geweest wat dit bericht verwerpt of heb ik dat fout gelezen

Nee, de uitspraak van de rechter was over het kunnen verbieden van de plaatsing van een schotel, voorzover ik heb begrepen. En dus niet over de regels waaraan je moet voldoen bij het plaatsen. Het plaatsen zelf kan niet verboden worden, maar je moet nog steeds voldoen aan de regels voor de bouwvergunning.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jeroensky
Origineel bericht van: mifi
Origineel bericht van: Fredo
Er is nu toch een proces geweest wat dit bericht verwerpt of heb ik dat fout gelezen

Nee, de uitspraak van de rechter was over het kunnen verbieden van de plaatsing van een schotel, voorzover ik heb begrepen. En dus niet over de regels waaraan je moet voldoen bij het plaatsen. Het plaatsen zelf kan niet verboden worden, maar je moet nog steeds voldoen aan de regels voor de bouwvergunning.

m


Hier de uitspraak van de rechter (persbericht).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

In België is de oplossing voor het ontlopen van bouwvergunningen het plaatsen van je schotel op een statief met tegels of betonblokken. De schotel wordt dan niet aan het huis vastgemaakt en dus is het geen verbouwing. Is dat in Nederland net zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...