Ga naar inhoud

[7025]LT - The Third Challenge Released

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan vind ik ook eigenaardig. Welke skin gebruik je? Want de display is ook afhankelijk van de skin neem ik aan.

Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image

• Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Zelf hebben ze veel van Ronalds code overgenomen maar spijtig genoeg kan je bij hen niet in hun code kijken.

geloof jij soms dat Ronaldd dat zelf ontwikkeld heeft??

Volgens mij komt meer en deel van bij DMM vandaan , en ja, door andere Image Bouwers : oa : ronaldd / LT , aangepast / verbetert.

Ja ik geloof dat, simpelweg omdat de EPG PIP functies en de movielist PIP/Preview al lang in de Ronaldd image zaten voordat dream er zelf aan begon. Alle betatesters zullen dat kunnen bevestigen.

Ron
Geplaatst:

dit vind ik ook eigenaardig ja.

ik gebruikte eerst enkel LT SM update III, hier gebeeurde het soms dat ik dit fenomeen had.

daarna al diverse images geprobeerd en ronaldd van augustus werkte het beste.

nu weer die LT 3rd edition erop en dat gaat goed totdat ik na een paar keer reboot of enigma herstart weer leeg scherm heb.

Nu heb ik BA erop gezet met ozoon in de flash, LT 2nd en 3rd en ronaldd en gemini 3 op cf.

en bij beide LT's blijft lcd leeg en bij ronaldd niet. Maar met ronaldd heb ik dan last van vastlopers.

Gemini heb ik nog niet getest.

Ik gebruik enkel de standaard skin die bij de installatie zit.

Is er een mogelijkheid om enkel bepaalde files te vervangen waardoor het display weer werkt in LT 3rd of moet ik echt opnieuw installeren?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zelf hebben ze veel van Ronalds code overgenomen maar spijtig genoeg kan je bij hen niet in hun code kijken.

geloof jij soms dat Ronaldd dat zelf ontwikkeld heeft??

Volgens mij komt meer en deel van bij DMM vandaan , en ja, door andere Image Bouwers : oa : ronaldd / LT , aangepast / verbetert.

Ja ik geloof dat, simpelweg omdat de EPG PIP functies en de movielist PIP/Preview al lang in de Ronaldd image zaten voordat dream er zelf aan begon. Alle betatesters zullen dat kunnen bevestigen.

Nou, PiG heeft vanaf het begin al gewerkt, PiP zit er immers ook al lang in, enige verschil is dat PiG een source 0 heeft, terwijl PiP de default 1 heeft. Met 1 regeltje python kon je een PiG toevoegen (self["pig"] = VideoWindow(decoder = 0))

Onlangs heeft DMM het mogelijk gemaakt om een PiG puur vanuit de skin in een widget toe te voegen, zonder dat daar nog python code voor nodig is.
En dat de skinbouwers van LT daar gebruik van maken lijkt mij logisch, het verwijt dat ze dit afgekeken zouden hebben van anderen, is niet op z'n plaats.

Wel op z'n plaats is het verwijt dat ze zelf hun code niet beschikbaar stellen. Het meeleveren van de python code is toch het minste wat je kan doen...
Geplaatst:

Citaat:
Is er een mogelijkheid om enkel bepaalde files te vervangen waardoor het display weer werkt in LT 3rd of moet ik echt opnieuw installeren?

Wat je kan is eens de screwstone skin laden en daarna weer de andere skin waar je dus geen tekst op lcd hebt en dan zal het moeten werken. Bij mij werkt het nu al een paar dagen en ik doe bijna dagelijks een reboot.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:
Citaat:
Citaat:

Wat je kan is eens de screwstone skin laden en daarna weer de andere skin waar je dus geen tekst op lcd hebt en dan zal het moeten werken. Bij mij werkt het nu al een paar dagen en ik doe bijna dagelijks een reboot.

Bedankt voor de tip. Heb jij hetzelfde probleem gehad dat het lcd leeg bleef, ik meen daar iets over te hebben gezien.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:
Citaat:

Wel op z'n plaats is het verwijt dat ze zelf hun code niet beschikbaar stellen. Het meeleveren van de python code is toch het minste wat je kan doen...

Volledig mee akkoord ! Dan maar een decompiler erbij halen :-)

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

Citaat:
Bedankt voor de tip. Heb jij hetzelfde probleem gehad dat het lcd leeg bleef, ik meen daar iets over te hebben gezien.

Inderdaad , dat is zo. Maar zoals ik schreef in een vorig bericht is dit nu gedaan.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

Ik heb met die streamplayer lichte schokjes, is dit te verbeteren met andere instellingen?

Is het ook mogelijk om ondertitels te selecteren?

Geplaatst:

Als je sub en/of srt in dezelfde folder plaats als de video dan worden die ook meegestreamd. Wat speel je af? Is het bekabeld of draadloos? Je kunt de cache vergroten van 30mb naar 50mn in de LT config instelling in je dreambox.

Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image

Geplaatst:

Ik heb met gemini 3.0 of zelfs 3.10 geen enkel probleem met lcd uitval en dergelijke.

Ik heb ook al de tip gebruikt om in LT de skin te wijzigen en dat werkte ook maar na een reboot of enigma herstart weer lcd leeg.

Met gemini nergens last van en het ding werkt naar behoren.

Dus voorlopig werkt ie op gemini 3.10 maar ik laat het hier niet bij, als ik tijd heb ga ik toch weer wat verder uitproberen waarom ik zoveel problemen heb met LT de laatste tijd dan andere gebruikers hier op het forum.

~~Rytec Team~~

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Hier nergens last van. Deze image bevalt tot nu toe zeer goed. Staat er nu een dag of 3 op. De beste, mooiste en stabielste tot nu toe. Heb een clean install gedaan omdat de vorige Pli Helentie helemaal was vastgelopen en de DB wilde niet meer doorstarten. Ook niet na de bekende truucs. Dus deze image kwam mooi op tijd.

Ga zo door! En dat geldt voor iedereen. Zo zijn er steeds weer anderen die een primeur hebben. De ene keer is dat Ronaldd, de andere keer Pli, weer een andere keer Gemini maar deze keer is het "toevallig" LT.

Petje af voor de makers!

Dank je wel.

Groetjuzzz van Rakker71

Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500

Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen