Ga naar inhoud


[Strong] alert"!!!!


whatyouneed

Aanbevolen berichten

als eerst wil ik zeggen dat het zou kunnen voor dat ik vedder ga hier op sat4all DLLmaster staat een file hotbird/asra voor de strong channel lijst van 11-08-2001 nadat ik die file er in zette en mijn ontvanger aanzette begon hij op nederland 1 te knipperen als je even terug denkt dan weet je dat zo wat strongs naar de maan gegaan dus ik heb hem er meteen af gehaald ik denk dat je ontvanger een update krijgt wie weet meer hier over o ja het wil niet zeggen dat het zo is mocht er iemand die ervaring hebben zet het dan hier dan even neer

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


als eerste moet je er op letten dat deze file<BR>voor de firmware da3ned3SPok.bin is en ten tweede de instellingen van je menu veranderen<BR>waarschijnlijk ook omdat de e2prom aan het<BR>begin van ast_hot.bin uit de strong van hennesk<BR>komt en ten derde nee daar krijg je geen update van en ten vierde download de str_tools<BR>ook ff en haal het e2prom blok er af en laad<BR>dan de kanalen lijst dan houd je je eigen<BR>instellingen maar dan loop je ook het risico<BR>dat het geheel niet werkt teminste dat wordt<BR>door sommige mensen beweerdt ik heb hier persoonlijk geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...