Ga naar inhoud


[Strong 8000] nieuwe strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

zat ff na te denken, waarom stoppen jullie niet er gewoon de v20 softwareversie weer in, in plaats van de v22. Moet toch zeker willen, dan kan daarna ook weer gewoon de patch gebruikt worden?<P>Is toch hetzelfde als het terugpatchen van versie 20 naar versie 15 toen de patch er nog niet was...<P>of ligt het aan mij dat ik het niet snap laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat ze in de nieuwe versie een beveiliging zetten,ok.<BR>Maar als je Astra en Hotbird erin wil zetten<BR>dan zit je dus echt 2000 keer te drukken om<BR>kanalen te verwijderen en op volgorde te zetten.En dan wil je die nieuwe zender hebben<BR>en begint het verhaal weer van voor of aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, spijtig genoeg werkt dit niet, en ik raad iedereen aan het niet te proberen, want de doos gaat op black. Nu dat we juist een prachtige kanalen editor hadden, wijzigen ze die soft naar v22. Weeral werk voor de techneuten onder ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zomaar even tussendoor laugh.gif" border="0 <BR>maatje van mij heeft een nokia 9302s, heeft na reparatie geen ppv meer, vraag gesteld op nokia-board.<BR>Iemand reageerde met: 9302s=strong8000; haal bij kwek-kwek de patch v20 en gooi deze in de nokia. Nu is mijn vraag: is de nokia 9302s dezelfde machine als de strong 8000 en klopt dit patch-verhaal confused.gif" border="0 <P>Have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by dism:<BR><STRONG>zomaar even tussendoor laugh.gif" border="0 <BR>maatje van mij heeft een nokia 9302s, heeft na reparatie geen ppv meer, vraag gesteld op nokia-board.<BR>Iemand reageerde met: 9302s=strong8000; haal bij kwek-kwek de patch v20 en gooi deze in de nokia. Nu is mijn vraag: is de nokia 9302s dezelfde machine als de strong 8000 en klopt dit patch-verhaal confused.gif" border="0 <P>Have fun, dism wink.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Yip dat klopt en het werkt ok.Ik heb er zoal ééntje (9302s) gepatch.Bij eentje vindt je al wat je nodig hebt!!!<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MaRRaD: Thanx, heb de files al (kwek), nu nog mijn maatje aansprakelijk houden(!) en de boel patchen. laugh.gif" border="0 Ik wil namelijk de verantwoordelijkheid niet dragen als het mis gaat. frown.gif" border="0 . Ik heb zelf alleen ervaring met de hmx5k4. Kan ik ongeacht wat er nu op staat gewoon met de loader die ppvda erop laden en werkt het dan confused.gif" border="0 <P>Have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uit je verhaal dat je de kabels bevestigd, en dan je ontvanger aanzet?<BR>Volgens de manual van de loader van strong moet je eerst die loader installeren, dan starten, dan je file laden en dan pas je ontvanger aanzetten, TERWIJL je de "menu"toets en de toets "pijl rechts" tegelijk ingedrukt houdt. Daarna zou de ontvanger de software inladen laugh.gif" border="0 <P>have fun, dism wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...