JBnl Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Hoe kan ik een CF onder gemini 4.1 formateren ? Via het menu van gemini zelf krijg ik een error. groeten,JBnl
jph Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 Gewoon formateren in fat op je pc en dan terug in de dreambox stoppen. Blijkbaar geeft elke cf op elke db een fout wanneer je die wilt formatten op de db zelf. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Ome Merde Geplaatst: 1 november 2007 Geplaatst: 1 november 2007 kan met flash wizard ook wel, dat formateren maar inderdaad, een FAT geformateerde CF zou zonder problemen (en na reboot) moeten werken in een dreambox. let op, dreambox voor plaatsing CF wel ff uitzetten, die CF-socket is niet hot-plugable ! merDe deze ruimte is te huur
JBnl Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Geplaatst: 2 november 2007 Ik heb dat gedaan maar dan gaat het niet goed. Ik formateer de cf in de pc als fat en dan terug in de dreambox maar dan als nog problemen dat hij hem niet kan lezen. groeten,JBnl
JBnl Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Geplaatst: 2 november 2007 inmiddels gelukt alles uit de db dus ook de hd los dan cf erin en opstarten. Via flashwizard formateren en mounten en dan HD eraan als Slave en dan hd formateren(die kan wel via het menu van gemini) en nu werkt alles zoals het moet. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen