Ga naar inhoud

[7025] The Gemini2 Project 3.10

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij extra / settings staat een optie voor etorrent weet iemand welke poort ik daar moet invullen.

Geplaatst:

Draait inderdaad goed. Het zappen gaat ook al sneller t.o.v. vorige versies. Juist de skins vind ik ondermaats. Ze zouden beter ook eens eigen skins maken zoals bij LT. Voor de rest vind ik het goed.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

Hallo,

De Gemini 3.10 draaid echt snel met GBox en Cccam

Groet Danique

Een dag niet gezapt is niet geleeft

Dreambox 7000 Image Hydra 1.09

Dreambox 7025+ Image newinigma 2

Dreambox 7020 HD Image newinigma 2

Geplaatst:
Citaat:
Draait inderdaad goed. Het zappen gaat ook al sneller t.o.v. vorige versies. Juist de skins vind ik ondermaats. Ze zouden beter ook eens eigen skins maken zoals bij LT. Voor de rest vind ik het goed.

Nieuwe skins zijn eveneens beschikbaar :

- Nemesis Blackbox
- Dream TV
- Brushed ...

Allemaal te vinden op IHAD

En als je de CVS van Dream Multimedia volgt weet je ook dat er onderhuids veel wijzigingenn zijn aangebracht. Verder is dit één van de snelste images in zappen
zowel voor gbox als CCcam. Opstarttijd is ook sneller (zie CVS)£.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Geplaatst:

Over skins gesproken... Ik vind die 3 en ook deze die standaard worden meegeleverd met Gemini 3.10 niet veel zaaks.

Bestaat er nu geen mooie eigentijdse skin voor de 7025? En niet met van die donkere obscure zwarte menus...

VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141

Geplaatst:

Je kan ook sleep gebruiken met argumenten he

by default gebruikt hij -s dus seconden maar je kan bijvb ook

sleep -d 1 -h 1 -m 1 -s 1

Dan gaat hij uit sleep na 1 dag en 1 uur en 1 minuut en 1 second

Geplaatst:

even voor deze nono, ik wil ook met de picons spelen zodat het werkt. is daar een korte instructie voor om het werkend te krijgen ?

Ik zag dat in in de Gemini.conf de regel "str=extra_field_path=/media/hdd/picon" moest zetten (na zoeken waar de download ze had neergezet). Maar wat moet er nog meer gebeuren ??

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Geplaatst:
Citaat:
even voor deze nono, ik wil ook met de picons spelen zodat het werkt. is daar een korte instructie voor om het werkend te krijgen ?

Ik zag dat in in de Gemini.conf de regel "str=extra_field_path=/media/hdd/picon" moest zetten (na zoeken waar de download ze had neergezet). Maar wat moet er nog meer gebeuren ??

Kiezen welke formaat. DMM formaat of gewoon op naam in de Gemini settings.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen