Gast Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Ik gebruik Dreamset 2.13 om mijn zenderlijst terug te zetten op een schone CVS installatie. Echter zie ik geen enkele zender als enigma is ge-restart. Wel worden er zenders gevonden als ik het automatisch laat zoeken. Ik bekijk Astra-1 en -2 Dit probleem had ik niet toen ik nog RonaldD draaide. Iemand een idee?
FNONAMUS Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Kijk o.m. even naar je settingen in DS. CVS images hebben (uit mijn hoofd) de satellite.xml op /etc/ staan, de bouquetten op /etc/enigma2/ Todays dummy is tomorrows expert!
Gast Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Heb de settings veranderd in DS zoals je had aangegeven, maar helaas nog steeds niks terug te zien in de box.
Gast Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Er gaat iets helemaal fout. Stap 1 - Schone installatie van CVS lean Stap 2 - Startup wizard + zenders zoeken. - Alle zenders worden getoond in de zender lijst. Stap 3 - Eigen zender lijst terug zetten. - Satellites.xml op /etc/tuxbox - Services,Bouquets op /etc/enigma2 - Geen zenderlijst te zien. Als ik nu opnieuw laat zoeken naar zenders vind hij ze wel,maar de zenderlijst blijft leeg. Ik ga maar weer een schone instal doen, en even kijken waar die Satellites and Services bestanden staan eerdat ik mijn eigen zender lijst terug zet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen