Ga naar inhoud


[Maxdigital 220s] Ervaringen gevraagd.


mr1200s

Aanbevolen berichten

beste satters Wishing u all a Merry Christmas.

 

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.

heb de tips al gelezen en geprobeerd maar het wil maar niet lukken.iemand die bereid is om mijn verder te helpen.

Usb stick is splinter nieuw en geformateerd en toch corrupt ?

misschien heb je gelijk maar hoe verder... PC en Maxdigi220s hebben beiden male aansluiting en verbonden met female koppel stuk,en toch geen contact.

 

met vriendelijk groet,

nchingo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
beste satters Wishing u all a Merry Christmas.

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
heb de tips al gelezen en geprobeerd maar het wil maar niet lukken.iemand die bereid is om mijn verder te helpen.
Usb stick is splinter nieuw en geformateerd en toch corrupt ?
misschien heb je gelijk maar hoe verder... PC en Maxdigi220s hebben beiden male aansluiting en verbonden met female koppel stuk,en toch geen contact.

met vriendelijk groet,
nchingo


Je hebt een 0-modem koppelstukje nodig. Waarschijnlijk is je kabel nu 1op1. pin2 en 3 gekruisd moeten zijn.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linkey

 

Ik heb een female koppel stuk tussen 220s en O modem kabel,dus rechtstreeks aangesloten op deco. wat bedoel je met 1 op 1? bij deco en computer zitten male,met een female koppel stuk moet het toch lukken.. ik begrijp hier niks van hoor.. als je de tips opvolgt moet je het makellijk lukken. wat doe ik fout ? heb ik iets overgeslagen ? (gender changer DB9 female koppelstuk zit er tussen)

 

wat gebeurt er dan,zie je iets of krijg je weer het menu te zien.... zou je kunnen uitlegen.

 

alvast bedankt,

nchingo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste satters

 

Heb net een nieuwe null modem kabel gekocht bij de satboer, 9Pin (D-Sub) Female - 9Pin (D-Sub) Female(CL23002X) maar krijg steeds geen contact met de Digi220s. Maxplus programma opstarten met FW, melding opvolgen, aansluiten en deco aanzetten en als aan is gebeurt er niets.programma blijft bij dezelfde melding staan.kabel moet toch goed zijn ? of is het steeds verkeerde kabel ?

Wat kan ik nog meer doen om te testen.

MvGroet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Ik kan weer opgelucht ademen want mijn probleem is opgelost,

Lag inderdaad aan de kabels zoals de heren hebben gezegd.

Ben bij de satboer geweest en nieuwe kabels gehaald maar mijn probleem blijft.mail gestuurd naar de winkel waar de sat vandaan komt.reactie gekregen met adres van importeur. heb die gelijk gebeld en samen paar testje uitgevoerd en de beste man zei gelijk dat ik niet de juiste kabels had en zei dat hij een nieuwe kabel naar mijn zou toesturen(gratis). zo gezegt zo gedaan en JA.. HOOR... Ik kan moeiteloos alles weer programeren. zo zei je maar zelfs een satboer weet niet alles,ondanks een schema gaf hij me toch een verkeerde kabel mee.Dus pas op! nieuwe Maxdigi liefhebbes..

 

Iedergeval wil ik iedereen bedanken die mij heeft geholpen.

 

met vriendelijk groet,

nchingo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...