Ga naar inhoud


[7025S] krijg gbox niet aan de praat en kan geen webtv oproepen via webif


bander

Aanbevolen berichten

Ik heb een db7025 waarop eerst gemini stond met gbox geconfigureerd, nu wilde ik een nieuwere/andere image proberen i.s.m een CF kaart (zie eerdere topic).

Aangezien ik erg onbekend ben met instellen van GBox heb ik de bestandjes Gbox.cfg en Cwshare.cfg gebackuped.

CF kaart geinstalleerd, BarryAllen geinstalleerd en de nieuwe gemini.

Gbox 2.25c later als plugin geinstalleerd en dit ging ook goed , onder blue panel kan ik hem kiezen, later heb ik de bestandjes (zie boven) terug gekopieerd naar /media/cf/ba/gemini/delta/keys (ook naar /var) alleen hij doet het niet.

Nu is mijn vraag ben ik wat vergeten terug te zetten of heb ik het in de verkeerde map gezet?

Ik vraag niet naar instelling voor C*rdsh*ring alleen wil ik weten of ik iets ben vergeten.

Ander vraag , is het misschien beter om over te stappen naar ccam en kan ccam overweg met dual tuner?

Laatste vraagje , op mijn oude db500 had ik een mooie webinterface (grafische) alleen als ik de 7025 via web benader zie ik een heel saaie webinterface (grafisch) en kan ik ook geen webtv "oproepen" , hoort dit zo of moet ik een "plugin" installeren.

 

Alvast bedankt , en mocht mijn vraag toch in de illegale sector vallen graag deze weg halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...