Ga naar inhoud


gold programmeren


Gast

Aanbevolen berichten

Beste satliefhebbers,<P>Heb een Humax 5400 (met HIC 1.01.06pnl patch en loader L2.07 (0016.0200) met seca Aston 1.04.<BR>Heb een goldprogrammer en goldkaartje en gold140 software.<BR>Heb diverse files in irdeto en seca geprobeerd te programmeren maar ik krijg geen beeld. Het programmeren lukt wel. er is contact met het kaartje en ik kan de pic.hex en eeprom.hex files wegschrijven. Ik schrijf eerst de pic file en dan de eeprom file.<BR>Bijvoorbeeld in irdeto krijg ik op het PW pakket "service is not running or scrambled". Heb kaartje in apparaat laten zitten en aan en uit gezet helpt ook niet.<BR>Ook in seca lukt het niet.<P>Wie kan mij helpen.<P>Whale.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja klopt,<P>Gold140 ondersteunt alleen .hex bestanden. Om n .bin bestand (meestal eeprom file)om te zetten naar .hex gebruik ik meestal bin2hex.exe ,kan je wel vinden bij Satdudez (freespace.virgin.net/nicotine.com)<BR>bij hex files/general he xutilities staat ie.<P>greets, Clue

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lue <P>Mooi niet. Wat moet ik met binfiles doen. Ik moet in gold140 dacht ik eerst de bin file voor de eeprom in een hexfile omzetten. Klopt dat en hoe doe ik dat.<P><BR>gr<P>Whale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...