Ga naar inhoud


Goldprogrammeren 2


Gast

Aanbevolen berichten


Hummie 5400 10108p L2.07<BR>Goldprogrammer 1.4, goldcard.<BR>instelling programmer prot:disable, watch:disable, power:disable, en zowel XT als RT uitgeprobeert <BR>1.eeprom dan pic erin,zoals het hoort.<BR>Seca loopt prima op ontvanger,maar irdeto op goldcard krijg niks te zien.<BR>Bijv.Priemiere en andere,service is not running or scrammble te zien. tig combinaties geprobeerd het wil niet lukken.<BR>Heeft iemand een heldere verklaring hierover?<P>Tweet, satbird live life fast!<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het programmeren van een irdeto file op een goldcard waarbij ik eerst indentify heb gedaan,zou men volgens beschrijving van goldprogrammer de overdracht goed te moeten plaatsvinden door XT aan te vinken.<P>Dus niet,bij mij werkte het als ik RC aanvinkte, en protection disable.<BR>Vraag niet waarom maar het werkt.<BR>Bij seca is het wel zo dat men XT moet aanvinken,Irdeto blijkt toch anders te zijn.<P>Als iemand het kan verklaren, dan graag uw uitleg,ben zelf ook erg benieuwd.<P>Gr, Satbird<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo satbird<BR>bij het werken met de goldprogger moet je alleen de com en de bautrate instellen en geen indentify aanklikken het programma loopt van zelf alles af bij het opstartten.<BR>pas wanneer het opstartprogramma gestopt is kun je pas proggen.<BR>mijn ervaring is dat bij goldcards xt& rc niets uit maakt.<BR>voor het eeprom proggen alles op disable daarna bij pics pas na het kiezen van de file protect op enabled en de rest op disable en xt of rc aanvinken en dan pas program aanklikken.<BR>bij errors kaart eruit of stekker eruit halen en op nieuw proberen zit ergens een klein foutje in het programma heb ik ook soms.<BR>gr Ibby <BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...