rai Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 Ik Ben aan het testen met een DM600. Daarop Gemini 4.1. En krijg steeds de melding "Een ogenblik geduld. De rotor draait nu naar 19.2 E..." Er fijn, maar ik krijg dus deze melding als ik er b.v. geen COAX in heb zitten of wanneer dan ook. Ik draai met de hand via een oude ontvanger de schotel. In de 7000 heb ik deze melding ooit kunnen onderdrukken door GOTO XX uit te zetten en hem op 70 mA te zetten. Maar in deze image kom ik die 70 mA nergens meer tegen. Dus hoe onderdruk je deze melding?
Ptje Geplaatst: 20 november 2007 Geplaatst: 20 november 2007 Gewoon niet voor een draaibare opstelling kiezen. Zenderlijst kan er toch wel in.
Unetwork Geplaatst: 21 november 2007 Geplaatst: 21 november 2007 Dus gewoon diseq 1.1 kiezen op LNB 0 en klaar is Kees, bedoel het probleem. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
rai Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Geplaatst: 21 november 2007 Zal dan wel aan mij liggen, maar als ik voor 1 enkele SAT kies en vervolgens de lijst upload, dan werkt alleen ASTRA nog. Ook al staan alle andere kanalen er wel bij. Optie Diseq 1.1 aan LNB 0 hangen kan ik nergens vinden.
rai Geplaatst: 2 december 2007 Auteur Geplaatst: 2 december 2007 Heb de oplossing gevonden: In /var/tuxbox/config/enigma/config i:/elitedvb/DVB/config/lnbs/0/useRotorInPower=00002800 aanpassen in i:/elitedvb/DVB/config/lnbs/0/useRotorInPower=00002801 Vond namelijkin een ander image: i:/elitedvb/DVB/config/lnbs/0/useRotorInPower=00004601 Zal wel die 70mA setting zijn die in de oudere images zaten en er voor zorgde dat die melding wegbleef. Want 28HEX is 40 Dec en 46 HEX is 70 Dec. Dus die 01 is voor de melding. De 70 was toevallig de trigger vroeger die ook van 00 01 maakte.
Hoeba Geplaatst: 2 december 2007 Geplaatst: 2 december 2007 Hallo, Kreeg deze irritante melding ook constant in beeld, maar na een restart ging hij gelukkig weer weg. Krijg het iedere keer als in via de browser wil kijken met GP 4.1. Moet hem gewoon daarna even resetten. Heb nu dus even Pli geprobeerd en daar had ik er geen last van .... Zal je optie ook even proberen als ik weer met GP aan de slag ga, maar ik denk dat je het achterliggende probleem niet oplost, met je methode. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
rai Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Geplaatst: 4 december 2007 Ach, als de melding maar verdwenen is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen