Ga naar inhoud


opnemen op 5020


uffelte

Aanbevolen berichten

Ik loop tegen 2 zaken aan waarvan ik hoop dat iemand mij uitleg kan geven. Wellicht.

Bij het programmeren van een opname ontmoet ik de zin timer padding.Ik kan hier de waarden ingeven van 0 tot 60. Volgens mijn woordenboek is padding zoiets als opvullen. Wat stelt dit voor? Aanpassen van de opgegeven opnametijd?

Opeens krijg ik boven aan mijn lijst in de pvr-opnames een of twee figuurtjes

die er uit zien als mappenafbeeldingen. Ze willen niet weg, en bevatten soms merkwaardige karakters. Lijkt op grieks of i.d. Aangeklikt met ok veranderen alle opgenomen titels in dezelfde kabalistische tekens. Ze kunnen ook niet afgespeeld worden.

(alle mensen hebben een plank voor hun hoofd, maar bij sommigen is hij dichterbij dan bij anderen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Timer padding is extra opname tijd, de opname wordt dan zoveel langer als je hebt ingesteld.

Handig omdat programma's vaak iets te laat beginnen en dus ook te laat eindigen.

 

Die tekentjes zullen wel fouten zijn op de schijf, welke firmware versie draai je?

 

Als je de schijf formatteerd ben je ze kwijt (ben je alles wat op de schijf stond kwijt!)

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de toelichting op de kwestie timer padding. Ik zal er mijn voordeel mee doen. Mijn firmware toestand staat nog op de eerste aflevering. Ondanks verzekeringen dat het allemaal eenvoudig is te updaten zie ik dit niet door.

Welke onderwerpen van de clarkbelt moet ik downloaden, in welke volgorde, hoe overbrug ik de 6 meter tussen de pc en de 5020, welke aansluitingspunten moet ik gebruiken ? etc. Je ziet wel, hier spreekt een leek.

Nogmaals dank vanuit de Achterhoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...