Ga naar inhoud


[Technomate 9100 Linux Super] Volwassen genoeg ?


Ubik

Aanbevolen berichten

Even voortborduren:

 

Bug 4:

aspect Ratio.TV word niet naar Breedbeeeld (WIDE) omgeschakeld.

Bij letterbox instelling is het nog wel om aan te zien echter soms bij en 16:9 uitzending komen de logo's buiten beeld (gek maar waar) .

Storend : JA

Bug 5:

Box "Hikt" minimaal 1x als men lang op dezelfde zender blijft .(ook bij FTA zenders)

Storend : JA

 

Bug 6:

Lip-Sync . De Mond beweegt niet helemaal gelijk met wat er gezegd word . vaak na een keer zappen gaat het iets beter.

Storend : JA

 

 

Kortom als de fabrikant iets fanatieker de boel update (de drivers) had het wel iets KUNNEN worden .

Maar als deze zelfde bugs er al ruim 2 jaar (inclusief de itgate tijdperk) inzitten heb ik weinig hoop.

 

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Even voortborduren:

Bug 4:
aspect Ratio.TV word niet naar Breedbeeeld (WIDE) omgeschakeld.
Bij letterbox instelling is het nog wel om aan te zien echter soms bij en 16:9 uitzending komen de logo's buiten beeld (gek maar waar) .
Storend : JA
Bug 5:
Box "Hikt" minimaal 1x als men lang op dezelfde zender blijft .(ook bij FTA zenders)

Storend : JA

Bug 6:
Lip-Sync . De Mond beweegt niet helemaal gelijk met wat er gezegd word . vaak na een keer zappen gaat het iets beter.
Storend : JA


Kortom als de fabrikant iets fanatieker de boel update (de drivers) had het wel iets KUNNEN worden .
Maar als deze zelfde bugs er al ruim 2 jaar (inclusief de itgate tijdperk) inzitten heb ik weinig hoop.


Bug 4 : niet aanwezig hiero ( maw geen last van )
Bug 5 : niet aanwezig hiero
Bug 6 : deze vertelde mij dat je niet de laatste images getest hebt!!!!!

Lipsync was een issue met de 09 beta images

Bovendien is deze box niet 2 jaar oud jullie halen maar steeds die Itgate erbij ( en ja hij komt uit dezelfde fabriek maar is geen Itgate )
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat er mensen zijn die bij een dreambox zweren moeten ze zelf weten ,de technomate werkt hier goed en ben er dik tevreden mee ,wat ron schreef ben ik het niet mee eens de dream was in den beginne ook een hopeloos geval maar we zijn nu ong 5 jaar verder dus de technomate heeft nog 3 jaar in te halen ,dit gaat ook gebeuren ik heb zelf oa ook een dream7000 toen met het flashen er iets mis ging kon ik terug naar de dealer deze kon hem ook niet meer tot leven brengen ,gelukkig was er wel iemand in antwerpen die hem weer tot leven bracht dus laten we nu niet doen dat de dream altijd top is geweest !en laten we ook respecteren dat er naast de dream ook andere merken zijn en zoals met elk merk heeft elk merk zijn voor en tegens gr jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Even voortborduren:

Bug 4:
aspect Ratio.TV word niet naar Breedbeeeld (WIDE) omgeschakeld.
Bij letterbox instelling is het nog wel om aan te zien echter soms bij en 16:9 uitzending komen de logo's buiten beeld (gek maar waar) .
Storend : JA
Bug 5:
Box "Hikt" minimaal 1x als men lang op dezelfde zender blijft .(ook bij FTA zenders)

Storend : JA

Bug 6:
Lip-Sync . De Mond beweegt niet helemaal gelijk met wat er gezegd word . vaak na een keer zappen gaat het iets beter.
Storend : JA


Kortom als de fabrikant iets fanatieker de boel update (de drivers) had het wel iets KUNNEN worden .
Maar als deze zelfde bugs er al ruim 2 jaar (inclusief de itgate tijdperk) inzitten heb ik weinig hoop.


Bug 4 : niet aanwezig hiero ( maw geen last van )
Bug 5 : niet aanwezig hiero
Bug 6 : deze vertelde mij dat je niet de laatste images getest hebt!!!!!

Lipsync was een issue met de 09 beta images

Bovendien is deze box niet 2 jaar oud jullie halen maar steeds die Itgate erbij ( en ja hij komt uit dezelfde fabriek maar is geen Itgate )


(aspect ratio)
Hmm je hebt zeker geen Breedbeeld TV , nou dan heb je daar inderdaad geen last van .



Beta 10 heeft hetzelfde lipsync probleem .
Heb er verschillende images in gehad .

Dat het een itgate is zegt de box zelf op sommige plaatsen (zoek het maar op)

Kortom deze bugs lees ik ook op andere (veelal engelstalige) forums dus ik ben niet uniek.

Maar ik help het je hopen dat het wat word . anders veranderen ze gewoon de naam weer en begint alles van voren af aan .

Sterkte.

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
dat er mensen zijn die bij een dreambox zweren moeten ze zelf weten ,de technomate werkt hier goed en ben er dik tevreden mee ,wat ron schreef ben ik het niet mee eens de dream was in den beginne ook een hopeloos geval maar we zijn nu ong 5 jaar verder dus de technomate heeft nog 3 jaar in te halen ,dit gaat ook gebeuren ik heb zelf oa ook een dream7000 toen met het flashen er iets mis ging kon ik terug naar de dealer deze kon hem ook niet meer tot leven brengen ,gelukkig was er wel iemand in antwerpen die hem weer tot leven bracht dus laten we nu niet doen dat de dream altijd top is geweest !en laten we ook respecteren dat er naast de dream ook andere merken zijn en zoals met elk merk heeft elk merk zijn voor en tegens gr jaap


Ik ben niet zozeer aan mijn Dreamboxen verknocht , ik wou de TM een eerlijke kans geven , maar als je div versies firmware erin doet en dezelfde bugs net zo hard terugkomen schept dat weinig vertrouwen .
Bugs houd je toch wel ,de Dreambox heeft er ook nog genoeg ,maar de meest schadelijke/irritante zouden er als eerste uit moeten zijn .

Succes.

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken!

 

Ik heb gewoon mijn eigen ervaringen hier neergezet!

 

Geloof het of geloof het niet.

 

 

Maar dat lipsync issue is allang voorbij hoor.

 

Go Strong Be Hapyy en Kiss ToxicQ Ass

 

Lol weer een ban

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...