Jump to content

Originele c+ card uitlezen.

Guest

Recommended Posts

Vraagje,<P>Kan ik met een Goldprogrammer 1.40 een originele card uitlezen. <BR>Zoja, kan ik dan met hetgeen ook de eeprom bewerken?<P>Wie O wie weet het?<P>Gr,Satbird

Ik ken de goldprogger niet zo goed maar ik zou het niet proberen.<BR>Uit jouw verhaal kan ik opmaken dat je de eeprom wilt uitlezen van een MOSC kaart.<BR>De originele kaart is absoluut niet te vergelijken met een gold/wafer kaart.<BR>Dus zoiets van ff de eeprom uitlezen kun je vergeten de kaart zit heel anders in elkaar en werkt dus niet met een pic/24c16 combinatie.<BR>Als je dan toch iets wilt doen met de kaart kun je het beste een phoenix programmer aanschaffen , daarmee is het mogelijk om de kaart te manipuleren , wat trouwens ook de nodige risico's met zich meebrengt , zie nieuws en informatie , de (gemanipuleerde)kaarten schijnen met bosjes uit te vallen.<BR>Iets wat ikzelf nog niet ondervonden heb.

Wat zijn de maximale mogelijkheden van een goldprogger behalve de 2 files eepr.hex en pic.hex erin schieten in een goldcard?<P>Graaag een reactie hierover. ;(<P>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.