Ga naar inhoud


[7025+] LED-display blijft vaak zwart na reboot


satfly

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn DB7025+ een aantal weken en draai er het LT (3rd) image op. Het gebeurt bij een reboot geregeld dat tegen het eind van het booten, de LED-display uit gaat en vervolgens niet meer gaat branden. Zowel in standby als wanneer de DB aan staat blijft hij dan zwart.

 

Het is meestal op te lossen door een paar keer te rebooten. Is mijn display defect of zou het aan iets anders, bijvoorbeeld mijn image, kunnen liggen?

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Het is meestal op te lossen door een paar keer te rebooten. Is mijn display defect of zou het aan iets anders, bijvoorbeeld mijn image, kunnen liggen?

Kan je eens proberen om de screwstone (standaard) skin in gebruiken en dan eens te kijken of je het nog voor hebt. Ik denk dat het aan de skin ligt van LT3 (alle respect voor de makers, maar zit toch iets in dat fout is).

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Work around:

 

Na een reboot krijg je vlak voordat je beeld krijgt al de infobalk van je skin te zien.

Als je op dat moment zapt, zie je dat je display de zender correct weergeeft. Opnieuw zappen en je ziet dat de display gewoon werkt.

 

Als je dit niet doet en het duurt een beetje lang voordat je beeld krijgt lijkt de display 'in slaap te vallen' en blijft zwart. Je moet dan opnieuw herstarten en bovenstaande handeling uitvoeren.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal. Met de workaround is het probleem vooralsnog niet opnieuw voorgekomen. Inmiddels heb ik LT3-SP1 er op staan en hier zaten weer wat nieuwe skins bij dus deze gebruik ik ook.

 

Ik weet in ieder geval dat het niet aan mijn hardware ligt.

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...