Ga naar inhoud


Ik begrijp er geen jota van...


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een Strong 4375, een IRDETO module (irdeto access is het enige wat erop staat) een goldprogger (gold140) en de juiste goldkaart. Prima.<BR>Heb ik me een bult gezocht naar HEX bestanden; want een bin vertalen naar een hex heeft me nog niets opgeleverd. Enniewee, heb ik nu dus 10providers gedownload en verdomd, de NL zenders doen het. Maar, volgens dat file moet je ook (o.a.) premiere, stream en pink kunnen ontvangen. Dat blijft dus gewoon zwart... Wat ik ook probeer.<BR>Nu heb ik ook nog een paar andere files geprobeerd maar het resultaat blijft hetzelfde. Wel NL, meer niet. Begrijp ik het niet ? Of doe ik nog iets verkeerd ?<P>Mijn dank grenst aan waanzin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga even naar de site van Mastercard en download het complete setje voor januari. Je hebt maar 2 files nodig om je goldcard te proggen. Werkt perfect. Staat in NEWS bij 9 januari en eerder<P>succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft je Common Interface , is die al gepatched voor de Premiere World kanalen? m.a.w. is dat al een allcam geworden?<BR>Er zijn diverse tatches voor beschikbaar , bijv. de 4.6SE (die ikzelf ook gebruik)<BR>Staan ter download op diverse sites.<BR>Zonder patch zal het niet mogelijk zijn om de Duitse Pay kanalen te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurisdiction,<P>Als ik me niet vergis zijn dat seca bestanden(?) en daar heb ik niet zoveel aan in een irdeto module... <BR>En een aston/seca module is nogal zeldzaam (als in zo goed als nergens te koop)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Karbonkel,<BR>Wat Tech zegt klopt helemaal, ik heb dit kort geleden ook meegemaakt, dacht ook dat het aan de files lag en heb er veel va****ten uitgeprobeerd zonder resultaat totdat ik de Irdeto CI heb gepatchd naar 4.6SE en dan heb je opeens beeld!!!!<BR>Veel suc6.<P>Makli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

frown.gif" border="0 Heb sinds twee maand humax 5400 , door dealer embedded irdeto laten patchen. Heb goldprog en slaag er ( zeer zeker dank zij sat4all en veeeeeel uurtjes proberen) vrij goed in seca en irdeto kaartje aan te maken . PW en co lukt echter nooit. Volgens dealer moet ik origenel duitse kaart hebben en die reproggen. Volgens mijn info vanuit het net , klopt dit niet . Any help? (Dit is mijn eerste posting)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat die dealer maar eens wat vaker op sat4all rond kijken laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Wat een onzin , je moet een originele duitse kaart proggen?<BR>Heb je er wel de juiste patch instaan?<BR>Als je een originele nl. kaart instopt waarop een geldige 0E key op prov. 00 10 met de juiste channel id's moet je gewoon beeld krijgen op alle premiere world kanalen , ongeacht het type kaart wat je erin stopt.<BR>Ik heb dit zelf getest op een humax en het werkt perfect. laugh.gif" border="0<BR>Na de patch lust de hum. ook de duitse kaart wat die voor die tijd niet wou. shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...