Ga naar inhoud


Hulp gevraagd in de meesr eenvoudige taal m.b.t.Goldprogrammer


Gast

Aanbevolen berichten

Help,aub.Wie kan mij uitleggen hoe ik de goldprogrammer moet aansluiten op de computer en vertel mij dan aub in de meest eenvoudige taal en staosgewijs hoe ik dan verder moet handelen.Het is voor mij de eerste keer.Vr.gr.H.Leppers

Link naar reactie
Delen op andere sites


goldprogrammer aansluiten op compoort 1 zet 9 volt op de programmer. start programma goldprog op, dan als het goed is start herkend hij de programmer op compoort 1. Daarna pic aantoetsen loader hex programeren, als dit klaar is de eeprom hex progammeren, dit klaar terug naar pic en de pic hex programmeren. Je moet wel de goede files hebben, maar kijk maar eens op de download zone. ik hoop dat je hier wat aan hebt, groetjes moeder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry,maar ik ben zo onwetend,dat ik mijn JDM-Programmer aan heb gezien voor een goldprogrammer.Kun je nagaan hoe weinig ik er vanaf weet!Dus aub helpt u mij nog een keer aan een stapsgewijze handleiding.Ik wil het echt zelf leren,maar bij de eerste keer heb ik toch hulp nodig.Vr.gr.H.Leppers<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

mensen echt bedankt voor jullie reakties,maar is er nu echt niemand,die stap voor stap wil e-mailen hoe het nu precies moet.Natuurlijk is het zo,dat ik nu iets meer er van af weet,maar AUB wie o wie helpt mij stapsgewijs Vr.gr.H.Leppers<P>------------------<BR>H.leppers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...