Ga naar inhoud


voedingsprobleem dreambox


adrie66

Aanbevolen berichten

Na 3 jaar trouwe dienst begint mn dm7020 problemen te vertonen waarvan ik vermoed dat het de voeding betreft. Geen signaal meer na hdd activiteit of een koude start, soms geen netwerkverbinding meer, vastlopers.

Nu ben ik bang om em te gebruiken omdat ie anders misschien stukgaat ?

Mijn vraag is nu, zal ik meteen een nieuwe voeding kopen of kan ik nu die nog niet helemaal kapot is hem nog maken door iets op het board te vervangen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
Gast bertje_beton43

zijn je problemen opgelost nu dan ??? heb dezelfde problemen met een 7025. ( zie onder) er loopt al een onderwerp over dit van mij

---------------------------------------------------------------

Ik heb al een tijdje problemen dat de box vastloopt bij het op wat voor manier ook aanspreken van de harddisk als hij in slaapstand staat. dit heb ik zowel bij de ronald image als bij de gemini image uitgeprobeerd. dit gebeurd bij opname en weergave van bestanden alsmede als de picons op de harddisk staat. ( die maar op cf gezet ) Ook als je hem benaderd via ftp ed via het netwerk crasht de box. heb hem via DCC en telnet ook al een paar keer geformatteerd en een schone installatie uitgevoerd. heb de jumper van de hd op cabce select staan. ook al eens geprobeerd op slave maar hetzelfde. heb er een maxtor 160 GB inzitten. bij de vorige image's van gemini had ik er geen last van maar sinds de ronald image's heb ik er problemen mee. Als ik de slaapstand uit zet heb ik geen problemen maar dat wil ik eigenlijk niet. wie heeft voor mij wat tips ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...