Ga naar inhoud


ACamd (voor Windows)


Aanbevolen berichten

@appiemulder, is er al wat meer detail beschikbaar over DVBJCAM?

DVBViewer koppeling en ik heb getest met DVBLink deze ondersteund nu namelijk het nieuwe mdjapi protocol.

DVBJCam maakt gebruik van de cardclients newcamd en cccam en het configuratie gedeelte is aangepast. (alla oscam, cccam)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij deze een nieuwe versie.

 

History
-------
20.03.2017

V 0.6.0.0 <- V 0.5.0.0
- Added   MDAPI(+) support (only 188 size)
- Added   Windows XP support
- Changed FFdecsa to use MMX instructions
- Fixed   lot of small issues, Speedup
- Removed DEMO

 

18.02.2017
V 0.5.0.0
- Info    Introduction
- Added   new MDJAPI protocol, Json based

DVBJCAM v0.0.0.6.rar

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Hallo, evry one

Ik vond dit onderwerp erg intersting en ik zal u niet bedanken.

We hebben onlangs een probleem met csat frans in astra 19 ° dus als er een configuratie is om in het plgin toe te voegen om het kanaal niet meer zwart scherm te laten.

Ik moet u vertellen dat ik een mooie exprience met dvbjcam heb en is efficiënter

De mensen die het kanaalwerk gebruiken, gebruiken een OSCAM of NCAM, misschien is het een eenvoudige configuratie in de plgin, zodat kun je meneer helpen? Bedankt voor het toevoegen van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik kom toevallig hier weer eens langs omdat ik mijn pc opnieuw aan het installeren ben en zie tot mijn verbazing dat er nu dus een DVBJCAM betsaat :)

Ik probeer het werkend te maken met dvbviewer 6.0.1, tot nu toe geen success.

Kan je uitleggen hoe de settings in dvbjcam.conf werken ?

Is dit nu de juiste syntax:

console = 1
log = 1

of moet het zijn:

console = on
log = on

 

Waar komt de log terrecht en hoe werkt de console ?

 

[edit]

Ik zat een beetje te slapen, Symantec zorgde er voor dat dvbjcam.dll in de quarantine ging...

Ondertussen ben ik er ook achter dat de juiste syntax moet zijn: console = on etc. De log komt in c:\Program Files (x86)\DVBViewer\Plugins\dvbjcam_log.txt

Om het goed werkend met console en of log output te krijgen moet ik een run as administrator doen, het zal wel mooi zijn als je dat kan fiksen ;) Ik draai met Windows 10 creators update.

aangepast door gjstroom
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom toevallig hier weer eens langs omdat ik mijn pc opnieuw aan het installeren ben en zie tot mijn verbazing dat er nu dus een DVBJCAM betsaat :)

Ik probeer het werkend te maken met dvbviewer 6.0.1, tot nu toe geen success.

Kan je uitleggen hoe de settings in dvbjcam.conf werken ?

Is dit nu de juiste syntax:

console = 1

log = 1

of moet het zijn:

console = on

log = on

 

Waar komt de log terrecht en hoe werkt de console ?

 

[edit]

Ik zat een beetje te slapen, Symantec zorgde er voor dat dvbjcam.dll in de quarantine ging...

Ondertussen ben ik er ook achter dat de juiste syntax moet zijn: console = on etc. De log komt in c:\Program Files (x86)\DVBViewer\Plugins\dvbjcam_log.txt

Om het goed werkend met console en of log output te krijgen moet ik een run as administrator doen, het zal wel mooi zijn als je dat kan fiksen ;) Ik draai met Windows 10 creators update.

console = 1

of

console = on

 

Rechten kan ik niet wijzigen.

Je moet zelf de groep [Gebruikers]/[users] Schrijf/Write rechten op de map [Plugins]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt dit nu ook onder Linux met de laatste versie van DVBLink ?

Ja, maar niet mijn versie. (deze is alleen voor Windows)

In het forum van DVBLogic is een link te vinden naar de Intel Linux versie(s) van DVBJCAM.

Had mijn sourcecode beschikbaar gesteld voor studie doeleinden, en het is een mede programmeur gelukt het werkend te krijgen op Intel gebaseerd Nassen.

Heb die versie zelf ook getest op mijn eigen Nas, en het werkt prima. (QNAP + HDHomerun)

Opmerking: Vond alleen de belasting van 10% per opname wat aan de hoge kant, maar dat ligt aan DVBLink. (denk ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik toevoegen in een volgende versie....

Hey mijn vriend,
Voor mij heeft deze plugin mij veel geholpen en na sommige tests heb ik de goede configuratie gevonden om met dvbdream soepel te werken.
Ik ben bij windows 10/32 bit en ik heb een probleem met de plugin op dvbviewer ik test het bij 64 bit en er is geen probleem
Ik gebruik deze plugin ons een oscam reader voor mijn Nline & Cline op dvb droom het is erg goed
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo Appie,

 

Bedankt voor al het werk dat je hierin stopt dat wordt enorm gewaardeerd. Ik maak gebruik van dvblink in combi met Acamd en  Oscam en dat werkt al jaren prima. Omdat Acamd al enkel jaren oud is zou ik graag willen overstappen naar DVBJCAM. Het is mij echter niet helemaal duidelijk wat ik hiervoor zou moeten doen en welke voordelen deze overstap mij gaat bieden. Dit is wat ik tot nu toe heb kunnen achterhalen. De bestanden DVBJCAM DVBJCAM.dll en DVBJCAM.readers moet ik in de directory C:\Program Files (x86)\DVBLogic\DVBLink\share\mirror\sources\TVSource-1\plugins plaatsen. Bij Acamd heb ik dan ook nog een cardclient.conf file voor de login naar Oscam met daarin  de line cccamn:192.168.7.54:12000:1/0000/0000:username:password. Is het de bedoeling dat ik dezelfde file ook gebruik bij DVBJCAM? Daarnaast vraag ik mij af of het activate line = on moet zijn of to activate line = on

 

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Appie,

 

Bedankt voor al het werk dat je hierin stopt dat wordt enorm gewaardeerd. Ik maak gebruik van dvblink in combi met Acamd en  Oscam en dat werkt al jaren prima. Omdat Acamd al enkel jaren oud is zou ik graag willen overstappen naar DVBJCAM. Het is mij echter niet helemaal duidelijk wat ik hiervoor zou moeten doen en welke voordelen deze overstap mij gaat bieden. Dit is wat ik tot nu toe heb kunnen achterhalen. De bestanden DVBJCAM DVBJCAM.dll en DVBJCAM.readers moet ik in de directory C:\Program Files (x86)\DVBLogic\DVBLink\share\mirror\sources\TVSource-1\plugins plaatsen. Bij Acamd heb ik dan ook nog een cardclient.conf file voor de login naar Oscam met daarin  de line cccamn:192.168.7.54:12000:1/0000/0000:username:password. Is het de bedoeling dat ik dezelfde file ook gebruik bij DVBJCAM? Daarnaast vraag ik mij af of het activate line = on moet zijn of to activate line = on

 

Met vriendelijke groet,

 

Er zijn voor cccam een aantal methodes mogelijk, zelf zou ik kiezen voor methode3.

De rest kan worden verwijderd uit het [DVBJCAM.readers] bestand, dit zijn allemaal voorbeelden.

Voor het gebruik bij Ziggo kun je het beste ook een extra regel toevoegen.

blockemm-g = 1

 

mijn [DVBJCAM.conf] ziet er zo uit:

console = 1

log = on

//logfile = c:\Temp\log.txt

 

 

methode1: bestand [DVBJCAM.readers]

[reader]

cccam:192.168.7.54:12000:1/0000/0000:username:password

 

methode2: bestand [DVBJCAM.readers]

[reader]

C: 192.168.7.54 12000 username password

 

methode3: bestand [DVBJCAM.readers]

[reader]

protocol   = cccam

device     = 192.168.7.54, 12000

user       = username

password   = password

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...