Jump to content

lujo

Members
  • Content Count

    949
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About lujo

  • Rank
    Sat4all Freak

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. CanalDigitaal Smartcard Er zit geen abonnement meer op. Laat maar via PM weten wat je er voorover hebt.
  2. “Verkocht” aan Het Goed.
  3. Viaccess CAM P/N: 904240 Rev 1.0 Laat maar weten wat je er voorover hebt
  4. Is deze Viaccess CAM nog te gebruiken? Is ie nog wat waard? P/N: 904240 Rev 1.0
  5. Echostar DSB-880 2Ci met afstandsbediening. Gebruikt. Prijs: Gratis of 1000 euro. U bepaalt. Ooit werkend opgeborgen. Heb nu geen mogelijkheid om te testen of de ontvanger nog steeds werkt
  6. Origineel zitten er twee AAA NiMh 750 mAh batterijen in. Die zijn ongeveer 2 jaar geleden vervangen door twee AAA NiMh 850 mAh batterijen. Adapter Output 6V 600 mA Nu staat telefoon al meer dan 72 uur "op te laden". In het scherm zie ik batterij "lopen" (één, twee, drie strepen). Maar als ik telefoon na 48 uur uit lader haal dan is ie binnen 5 minuten leeg. Mijn vermoeden is dat ik nieuwe AAA batterijen moet gaan halen. Het zullen deze worden: Spanning: 1,2 V Batterijcapaciteit: 900 mAh Is jullie vermoeden
  7. Interesse om compleet setje op te halen. Laat maar weten wanneer het zou kunnen.
  8. Ik wil gewoon een goedkoper pakket, of dat satelliet of iptv is maakt mij niet uit. Ik heb al opgezegd en ik besef dat ze door mij niet armer of rijker zullen worden. Maar als ze met een mooie aanbieding komen dan kan ik wel blijven, scheelt mij wat in de portemonnee + overstap en hun één klant. Als ze nou 4 maanden gratis doen bij 1-jarig abonnement (Rijk) of 2 maanden gratis bij een 1-jarig abonnement (Riant) Of is dat te veel gevraagd.
  9. Gisteren ben ik gebeld door CanalDigitaal of ik niet alsnog klant wou blijven. Ze hadden precies hetzelfde aanbod. 2 maanden gratis bij 1-jarig abonnement of 6 maanden gratis bij 2-jarig abonnement. Ik heb mevrouw vriendelijk uitgelegd dat ik dat aanbod al eerder ontvangen heb, geweigerd en toch opgezegd. En dat ik wel klant wil blijven als ze met een beter aanbod komen, anders niet. Ben benieuwd of ze weer gaan bellen.
  10. € 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven. Ik kom niet verder dan 2 maanden gratis (24,95 per maand) als ik één jaar blijf. Dit was bij drie verschillende helpdeskmedewerkers. Stap ik over naar Riant-pakket (19,95) dan krijg ik die twee manden gratis niet eens. Vandaar dat ik mijn abonnement na 14 jaar heb opgezegd.
  11. Ik begrijp dat het per klant en per helpdeskmedewerker verschilt. Vandaar dat ik benieuwd naar aanbiedingen die andere klanten hebben ontvangen. Wat voor kortingen heb je zelf aangeboden gekregen?
  12. Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd: Pakket: Rijk Klant: Sinds 2006 Verlengen met 1 jaar - 2 maanden gratis Verlengen met 2 jaar - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95) - tweede jaar geen korting Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.