Jump to content

lujo

Members
  • Content Count

    947
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About lujo

  • Rank
    Sat4all Freak

Aanvullende info

  • Geslacht
    Gaat je nix aan

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ik wil gewoon een goedkoper pakket, of dat satelliet of iptv is maakt mij niet uit. Ik heb al opgezegd en ik besef dat ze door mij niet armer of rijker zullen worden. Maar als ze met een mooie aanbieding komen dan kan ik wel blijven, scheelt mij wat in de portemonnee + overstap en hun één klant. Als ze nou 4 maanden gratis doen bij 1-jarig abonnement (Rijk) of 2 maanden gratis bij een 1-jarig abonnement (Riant) Of is dat te veel gevraagd.
  2. Gisteren ben ik gebeld door CanalDigitaal of ik niet alsnog klant wou blijven. Ze hadden precies hetzelfde aanbod. 2 maanden gratis bij 1-jarig abonnement of 6 maanden gratis bij 2-jarig abonnement. Ik heb mevrouw vriendelijk uitgelegd dat ik dat aanbod al eerder ontvangen heb, geweigerd en toch opgezegd. En dat ik wel klant wil blijven als ze met een beter aanbod komen, anders niet. Ben benieuwd of ze weer gaan bellen.
  3. € 14,95 voor het Rijk-pakket vind ik een nette prijs. Als ze mij dat hadden aangeboden dan was ik wel gebleven. Ik kom niet verder dan 2 maanden gratis (24,95 per maand) als ik één jaar blijf. Dit was bij drie verschillende helpdeskmedewerkers. Stap ik over naar Riant-pakket (19,95) dan krijg ik die twee manden gratis niet eens. Vandaar dat ik mijn abonnement na 14 jaar heb opgezegd.
  4. Ik begrijp dat het per klant en per helpdeskmedewerker verschilt. Vandaar dat ik benieuwd naar aanbiedingen die andere klanten hebben ontvangen. Wat voor kortingen heb je zelf aangeboden gekregen?
  5. Om mij als klant te behouden krijg ik van CanalDigitaal volgende kortingen toegezegd: Pakket: Rijk Klant: Sinds 2006 Verlengen met 1 jaar - 2 maanden gratis Verlengen met 2 jaar - eerste jaar 13 euro korting (11,95 ipv 24,95) - tweede jaar geen korting Ik ben benieuwd wat voor maximale kortingen jullie hebben kunnen krijgen om klant te blijven?
  6. Ik kan een tweedehands Stab HH120 aanschaffen maar verkoper laat mij het volgende weten: "Het enige waar ik mij zelf aan irriteerde is dat er iets speling in zit. Dus als je de schotel op de rotor monteerd, kan je de schotel een heel klein beetje heen en weer draaien. Maar misschien hoort dit ook wel zo. De speling is in ieder geval niet zo groot dat het signaal wegvalt." Het probleem is dat het lastig is om te bepalen hoeveel speling er op zit. Ik ben benieuwd of de bezitters van Stab HH120 dit herkennen. Is dit bij nieuwe Stab ook het geval of kunnen we hier spreken over de slijtage na verloop van tijd.
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy