Jump to content

beginners vragen - faq?

Guest

Recommended Posts

Hoi<P>Ik ben een absolute newbie en ik weet nog helemaal niks van sateliet tv.<BR>de meeste faq's beantwoorden m'n vragen niet<P>weet iemand een faq voor beginners vragen zoals:<P>-wat voor hardware configuratie heb je nodig?<BR>-moet die decoder aan de rs232 hangen of heb je een ander kastje programmer nodig?<BR>-hoe zit dat met verschillende soorten kaarten? gaat er maar een soort kaart in een decoder? werkt er maar een soort kaart met een bepaald abonnement?<BR>- wat zijn de nadelen van kaart programmeren tov betalen voor een abonnement?<P><BR>je hoeft deze vragen niet te beantwoorden (het mag wel) maar weet iemand een link naar een faq die dit wel uitlegt?<P>tnx smile.gif

verwacht er niet veel van om antwoorden tekrijgen op je vragen ????<P>ik zoek hier al weken naar een beetje simpel uitleg op die vragen !!!!<P>het enige antwoord dat je hier kan verwachten is zoek zelf eens door het forum heen !!!!<P>sterkte en als je wat vindt laat het ff weten ???? smile.gif<P><p>[This message has been edited by muts (edited 28-01-2001).]

@joo***dl<BR>De antwoorden op deze vragen zijn inderdaad allemaal te vinden op dit board en op andere sites.<BR>Toen ik voor het eerst in aanraking met deze hobby kwam had ik ook het gevoel dat niets te vinden was!<BR>Nu weet ik beter...<P>Probeer alles eens door te lezen en begin niet meteen met het idee alles te willen vrijschakelen.<BR>Geduld en het kwartje valt en alles wordt dan opeens wat duidelijker.<P>@muts<BR>Registered Jan 2001 !!??<BR>En al weken bezig????<BR>Kom op muts,zie het verhaaltje hierboven. Dit is ook voor jouw bedoeld.<BR>Geduld, veel lezen en af en toe wat vragen.<BR>Aan het soort vragen is te zien of er wel of niet gelezen is....<P>Allebij succes met jullie hobby.<P>Satbee<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.