Ga naar inhoud


beginners vragen - faq?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi<P>Ik ben een absolute newbie en ik weet nog helemaal niks van sateliet tv.<BR>de meeste faq's beantwoorden m'n vragen niet<P>weet iemand een faq voor beginners vragen zoals:<P>-wat voor hardware configuratie heb je nodig?<BR>-moet die decoder aan de rs232 hangen of heb je een ander kastje programmer nodig?<BR>-hoe zit dat met verschillende soorten kaarten? gaat er maar een soort kaart in een decoder? werkt er maar een soort kaart met een bepaald abonnement?<BR>- wat zijn de nadelen van kaart programmeren tov betalen voor een abonnement?<P><BR>je hoeft deze vragen niet te beantwoorden (het mag wel) maar weet iemand een link naar een faq die dit wel uitlegt?<P>tnx smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites


verwacht er niet veel van om antwoorden tekrijgen op je vragen ????<P>ik zoek hier al weken naar een beetje simpel uitleg op die vragen !!!!<P>het enige antwoord dat je hier kan verwachten is zoek zelf eens door het forum heen !!!!<P>sterkte en als je wat vindt laat het ff weten ???? smile.gif<P><p>[This message has been edited by muts (edited 28-01-2001).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@joo***dl<BR>De antwoorden op deze vragen zijn inderdaad allemaal te vinden op dit board en op andere sites.<BR>Toen ik voor het eerst in aanraking met deze hobby kwam had ik ook het gevoel dat niets te vinden was!<BR>Nu weet ik beter...<P>Probeer alles eens door te lezen en begin niet meteen met het idee alles te willen vrijschakelen.<BR>Geduld en het kwartje valt en alles wordt dan opeens wat duidelijker.<P>@muts<BR>Registered Jan 2001 !!??<BR>En al weken bezig????<BR>Kom op muts,zie het verhaaltje hierboven. Dit is ook voor jouw bedoeld.<BR>Geduld, veel lezen en af en toe wat vragen.<BR>Aan het soort vragen is te zien of er wel of niet gelezen is....<P>Allebij succes met jullie hobby.<P>Satbee<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...