Ga naar inhoud


[All / Ook 7025]PLi® Iolite Images Suite 20071206 Rev.3873


hemertje

Aanbevolen berichten

Maar er eens dit van... die dccamd& moet toch tussen quotes... de spatie weg alleen is niet voldoende :-(

 

Code:
#!/bin/shCAMNAME2="Gbox"PATH="/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin"case "$1" in   start)      echo "[sCRIPT] $1: Starting $CAMNAME2"      [ -f /usr/bin/dccamd ] && 'dccamd&' || pli_pmthelper      /var/bin/gbox &      ;;   stop)      echo "[sCRIPT] $1: Stopping $CAMNAME2"      touch /tmp/gbox.kill      [ -f /usr/bin/dccamd ] && killall dccamd || killall pli_pmthelper      ;;   *)      $0 stop      exit 1      ;;esacexit 0
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 470
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Maar er eens dit van... die dccamd& moet toch tussen quotes... de spatie weg alleen is niet voldoende :-(


Dit werkt ook niet

Code:
  change current channelprovider loop exitdefault emuemuname to enigma:len=5  =gbox=gbox=/var/etc/plimgr/scripts/emusrv: 51: /var/etc/plimgr/scripts/gbox: not found/var/etc/plimgr/scripts/emusrv: 51: /var/etc/plimgr/scripts/gbox: not found


Misschien een apart topic openen hiervoor??

DM7000S - een image - Triax en rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Draait pli_pmtmanager wel op een niet 7025 en heb je voor de 7025 er de juiste dccamd opgezet?? (je moet een speciale dccamd hebben die in een orgineel gbox pakketje zit)


Dit ga ik even proberen, dit wist ik niet!

DM7000S - een image - Triax en rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Draait pli_pmtmanager wel op een niet 7025 en heb je voor de 7025 er de juiste dccamd opgezet?? (je moet een speciale dccamd hebben die in een orgineel gbox pakketje zit)


Dit ga ik even proberen, dit wist ik niet!


Voor de 7000 heb je die dccamd niet nodig volgens mij, kom die alleen tegen voor de 7025

DM7000S - een image - Triax en rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar er eens dit van... die dccamd& moet toch tussen quotes... de spatie weg alleen is niet voldoende :-(

Code:
#!/bin/shCAMNAME2="Gbox"PATH="/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin"case "$1" in   start)      echo "[sCRIPT] $1: Starting $CAMNAME2"      [ -f /usr/bin/dccamd ] && 'dccamd&' || pli_pmthelper      /var/bin/gbox &      ;;   stop)      echo "[sCRIPT] $1: Stopping $CAMNAME2"      touch /tmp/gbox.kill      [ -f /usr/bin/dccamd ] && killall dccamd || killall pli_pmthelper      ;;   *)      $0 stop      exit 1      ;;esacexit 0


Ik had identiek hetzelfde probleem en inderdaad de quotes hebben het opgelost.
Ter info hier op een DM600.

Thx

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi,

Heb je bij: 'systeem instellingen - opnemen en afspelen' de optie 'opnemen op' ook ingevuld (HDD) ?
Daar ging het bij mij fout.


Hoi,
bij de installatie van Iolite is er waarschijnlijk iets gebeurd wat ik niet gezien heb.
De harddisk was volledig leeg dus ook geen movie directory.
Deze aangemaakt en het werkt weer.
Wel alle bestanden weg die erop stonden, jammer.

Wittekerst

Dreaming of a ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

[all] ..Zit de VLC plugin nog in de downloads, en heeft iemand hem werkend op een 500S, ik heb geprobeerd hem werkend te krijgen onder Helinite RC en Final, maar dat wou niet lukken, de plugin crashte bij opstarten.

Ik heb e.a. nu werkend onder Gemini 4.1, maar hiervan vindt ik de webinterface weer wat minder. Dus ben ik opzoek naar mensen met voorkennis.. :-) alvoorens ik weer aan het flashen sla

Sab Titan 1 - Ipbox 200S - Philips DSR 7141 - visiosat bi-satellite G3D -

3 x alp quad lnb - 2 x ArchSat DiSeqC 4 x 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

7025

 

Ben op zoek naar de optie om de softcam op de 7025 via de AB te herstarten.

 

Bij de oude 500 en 7000 serie ging dit via blauw/ok/groen.

 

Nu gebruik ik nog maar even een console lijnte om de cam te killen en opnieuw te starten..

 

Wie kan mij zeggen waar die optie ergens verstopt zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Hoi,
bij de installatie van Iolite is er waarschijnlijk iets gebeurd wat ik niet gezien heb.
De harddisk was volledig leeg dus ook geen movie directory.
Deze aangemaakt en het werkt weer.
Wel alle bestanden weg die erop stonden, jammer.

Wittekerst

Dat is erg lullig, maar ik zou geen idee hebben hoe dit kan gebeuren. Ik flash enkele keren per week en in de image zit niks wat expliciet je harddisk zou wissen.

Ik zou eerder 't idee hebben dat alles nog op je harddisk staat, en dat je nu in je flash zelf zit. Kun je met "df -h" eens kijken bij /media/hdd en of daar een grootte van tientallen GB's staat? Dan gaat 't in ieder geval om je harddisk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...