Ga naar inhoud


Nieuwe software Echostar 5020 111_v1232


Gorefest

Aanbevolen berichten


Volgens m'n buren (die hebben ook een 5020) werkt het verplaatsen van een opname naar een andere map niet meer. Ook na een factory-reset en opnieuw kanalen scannen. Ze weten niet meer welke laatste versie dit wel goed deed.

 

Wie weet het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Volgens m'n buren (die hebben ook een 5020) werkt het verplaatsen van een opname naar een andere map niet meer. Ook na een factory-reset en opnieuw kanalen scannen. Ze weten niet meer welke laatste versie dit wel goed deed.

Wie weet het?


hier ook geen problemen mee met de laatste firmware.
is de harde schijf ook geformatteerd??
dat lost vaak dit soort problemen op
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Ronald en Dirk voor de snelle reactie.

 

Ik heb inmiddels alle overige opnames wél kunnen verplaatsen behalve de ene.

 

Heb even hun laptop eraan geknoopt en bleek dat het bewuste bestand wat niet wilde verplaatsen wél over een videobestand beschikte (.avr) maar geen indexbestand (hoe heette dat ook al weer?).

 

Heb de buren de tip gegeven alles wat ze willen bewaren alvast via USB naar laptop te halen en de rest gewoon bekijken. Daarna de harddisk formatteren.

 

We zullen wel zien...

 

"een goede buur is even goed als een verre forum-vriend"

 

Hun dank zal hopelijk groot zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan deze update ook een negatieve invloed hebben op de beeldkwaliteit? Lijkt me sterk overigens, maar goed, vroeg het me af!

 

Dit weekend zijn er namelijk twee zaken verandert aan mijn systeem:

- update FW en factory reset van 5020

- vervangen LNB (1kop,1aansl) door Quad LNB (2koppen)

 

de laatste is zo'n CanalDigitaal goedgekeurde Quad LNB voor de Astra 23,5. Kostte 59,-.

Mijn vorige kop was mijn inziens van betere kwaliteit. (Smart Univseral Quad LNB, TQSX, Titanium Edition, 0,2dB)

 

Kan dit laatste van invloed zijn op de beeldkwaliteit?

Bedankt voor suggesties/info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Olla,

 

Klein schopje op dit item. Ik vroeg me twee dingen af wat betreft de firmware voor de echostar. 1: ZIjn hier nog ontwikkelingen op nieuwe firmware gaande en 2...is er ook een noodzaak om de database met satelliten/transponders ooit eens te updaten en if so...is die dan ook zo te laden via bijvoorbeeld de STB tool? (vraag 3 is dan meteen heeft iemand een actuele versie)

 

BTW. Na de voedingsproblemen begin dit jaar hier geen enkel manco meer met dit apparaat. Hulde wat betreft de laatste firmware!

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...