Ga naar inhoud


Problemen met toevoegen kanalen 5400


IanPH

Aanbevolen berichten

Misschien lijkt dit topic een beetje op een topic enkele regels hoger of lager, maar ik zoek toch hulp voor net iets anders.

 

Ik probeer kanalen van Premiere aan m'n Humax 5400 toe te voegen. Ik ga daarvoor naar "Installatie" -> "Zenders Zoeken" -> "Uiitgebreid zender zoeken" en geef daar dan

 

frequentie = 11720

polarisatie = horizontaal

Symbolrate = 27500

FEC = 3/4

Video PID = automatisch

Audio PID = automatisch

PCR PID = automatisch

 

Volgens lyngsat zouden op die transponder 8 TV zender te vinden moeten zijn, maar m'n Humax vind er maar 4 (Premiere Filmfest, Premiere Filmclassics, Premiere Sport Portal en Premiere Nostalgie). Als ik nu handmatig VPID en de APID invul voor bijvoorbeeld Premiere Direkt 2 dan vind de Humax een user (omdat ie denk ik zoek naar iets dat ie niet kan vinden). En dat toegevoegde kanaal doet het dan ook helemaal niet.

 

Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen of waar ik dit moet zoeken?

 

Alvast bedankt,

 

Ian

 

P.S. Zoeken op m'n HTPC beneden werkt wel probleemloos. Daar worden wel netjes alle zenders gevonden met ProgDVB.

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kanalen die de Humax 5400 zelf niet vindt, maar er wel degelijk zijn, kun je alleen via een kanalen editor zoals Humbox 4.1 ingeven met gebruik vanj een computer. Je moet ook de naam van de zender zelf invullen. Even de gegevens van de zenders stuk voor stuk bij Lyngsat/KingofSat opzoeken en invullen.

Zo doe ik het ook en werkt prima. Het is niet een echt gezellige klus maar werken doet het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...