Ga naar inhoud


LNBP11SP MOR ;waar te koop?


Adriw

Aanbevolen berichten

Hallo,Mijn ontvanger strong 8000 is nagekeken door Interpol,hartelijk dank daarvoor.De LNB chip blijkt stuk te zijn.Diverse bedrijven al gebeld,maar 0 resultaat. Wie weet waar? Type LNBP11SP MOR. voorbeeld :http://www.ortodoxism.ro/datasheets/stmicroelectronics/5816.pdf

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,bedankt voor je reactie.Als je zoiets zou kunnen doen weet ik 2 dingen zeker; 1)hartelijk dank, en 2)Je kan beter solderen dan ik!Maar als het lukt zou mooi zijn.Bij mij is het los solderen van de pootjes goed gelukt ,de rest op m'n werk.Nog andere strong 8000 gekregen.Lijkt weinig mee te beginnen.Geen display en ook geen beeld.Afgaande waarden voeding wel oke.Was iets mis gegaan met firmware laden.Mischien is m'n oude pentium 3 te snel.Zie ook niks gebeuren in het schermpje van 8000 loader.Wel zie je dat er vanaf de p.c. data verzonden word....Maar op start drukken van de loader toont slechts dat ie begint,daarna niets.Ook met ed strong niets bereikt,om de display terug te krijgen.Ben me momenteel aan het verdiepen om hyperprotocol ,om te zien of ik daar nog iets mee kan uitrichten.Zie hier de probleempjes van de beginner.Mischien zijn dit 2 onderwerpen door elkaar heen.....excuus daarvoor.Groet Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...