Ga naar inhoud


Nederlandse zenders zwart.


Gast

Aanbevolen berichten

Met mijn goldprogrammer en software gold140 + goldcard is het gelukt om wat hex.files op de kaart te schrijven, alleen de nederlandse zender blijven zwart de rest van het basispakket is wel te zien, zou dit kunnen komen door de Philips 5816 dat ik daar nog wat moet instellen. Wat is trouwens autoupdate?.<P>Vriendelijke groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een soortgelijk probleem, heb wat .hex files met goldprogrammer geprogrammeerd, zie even alle nl-zenders incl. Canal1+2 en na tien minuten beeld verdwijnen alle nl-zenders op zwart.????? Zou ik iets moeten autoupdaten ,snap er nu geen bal meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<P>Een reactie was "zet in key 01 alles op nul",<BR>als ik in de eeprom file kijk dan zie ik een bult rijen cijfers+letters en elke regel begint met :0, maarrr waar zit key 01 ?<P>Bedankt voor eventuele reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vroeger hetzelfde probleem.<BR>Maar er is een andere oplossing nl. pin 7 (write protect) van de eprom aan +5V te leggen met een jumper.<BR>Met een jumper kan pin 7 aan 0V gelegd worden voor het programmeren en daarna aan +5V zodat de providers (in casu Canaal Digitaal en ook Premiere) geen valse sleutels op uw kaart kunnen schrijven om de kaart uit te schakelen.<BR>Het vraagt wat knutselwerk maar werkt perfect op nokia 9200 , werkt niet bij Humax 5400 omdat de kaart met pin 7 op +5V niet werkt in deHumax.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Lust92 <P>Download startpakket en gebruik secanixeditor , daarme kun je de hexfile aanpassen. je ziet dan ook wel de o1 key staan. Dit is de enige manier die ik ken en bij mij werkt het prima. Het is wel zaak dat je de juiste hexfile neemt , die dus voor het proggen van de Eeprom.<BR>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik er tot nu toe van begrepen heb is dat wanneer een kaart niet AU moet zijn, je in de secanix editer, de PBM op ff moet zetten, en de ppua op 00, graag een reactie wanneer ik het fout heb<BR>Succes Lexx

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot nu toe was dit een goede oplossing, maar inmiddels te simpel.<BR>Verander de ppua en mk01 in random nrs.<BR>Anders is het te eenvoudig voor c* om op 00 en ff fake code's te sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...