Jump to content

EPG Ident info ? (pioneer 200nl)

Guest

Recommended Posts

Hoe wordt eigenlijk door de Reciever bepaald waar de EPG Informatie vandaan gehaald wordt ?<BR>Ik heb een pioneer 200nl en kan EPG alleen gebruiken voor de zender die door C***L D******L<BR>verzorgd worden. Ook de "what's on, what's next" funktie, en nog wat andere kleinigheden<BR>werken alleen bij deze zenders.<BR>Nadat ik eerst gedacht had dat hiervoor de identinfo van de smartcard gebruikt wordt, ben<BR>ik er na een beetje spelen met een wafer niet in geslaagd om daar verandering in te brengen,<BR>of iets te vinden wat duidt op EPG info voor idents.<BR>Ik neem dus maar aan dat dit "hardcoded" in de software van de receiver zit.<P>Klopt dat, en kan ik daar verandering in brengen?<BR>(die nl software is trouwens sowieso een beetje buggy)<P>Bij voorbaat dank, Olaf

Voorzover ik weet is dat inderdaad in de soft van de box vastgelegd.<BR>Ik heb hier een (duitse)mediasat waarop alleen de epg van de spaanse C+ werkt.<BR>Op zich niet zo vreemd daar de duitse en de spaanse secaboxen identiek zijn.<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.