Ga naar inhoud


EPG Ident info ? (pioneer 200nl)


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe wordt eigenlijk door de Reciever bepaald waar de EPG Informatie vandaan gehaald wordt ?<BR>Ik heb een pioneer 200nl en kan EPG alleen gebruiken voor de zender die door C***L D******L<BR>verzorgd worden. Ook de "what's on, what's next" funktie, en nog wat andere kleinigheden<BR>werken alleen bij deze zenders.<BR>Nadat ik eerst gedacht had dat hiervoor de identinfo van de smartcard gebruikt wordt, ben<BR>ik er na een beetje spelen met een wafer niet in geslaagd om daar verandering in te brengen,<BR>of iets te vinden wat duidt op EPG info voor idents.<BR>Ik neem dus maar aan dat dit "hardcoded" in de software van de receiver zit.<P>Klopt dat, en kan ik daar verandering in brengen?<BR>(die nl software is trouwens sowieso een beetje buggy)<P>Bij voorbaat dank, Olaf

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voorzover ik weet is dat inderdaad in de soft van de box vastgelegd.<BR>Ik heb hier een (duitse)mediasat waarop alleen de epg van de spaanse C+ werkt.<BR>Op zich niet zo vreemd daar de duitse en de spaanse secaboxen identiek zijn.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...