Ga naar inhoud

[alle] PLi® Iolite "2008 Edition" Images Suite 20071230 Rev.4014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zorg er eerst voor dat je zeker weet of internet op de box goed werkt. Dat je kunt FTP-en zegt niks, dat is lokaal.

Kijk of de optie PLi Nieuws -Latest Pli nieuws werkt, komt deze nieuwsinfo op je scherm dan werk internet, deze info komt namelijk van onze servers vandaan.

Zoek anders iemand in je omgeving die je op weg kan helpen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

• Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ik heb zojuist de nieuwste versie van Iolite geinstalleerd en kom tot de ontdekking dat de X-Line skin niet meer voorhanden is.

Ik zou deze toch graag weer installeren, zou deze weer terug kunnen in het download menu, of weet iemand waar deze te vinden is.

Geplaatst:
Origineel bericht van: jaja
In de bijlage vind je de skin. Ik gebruik deze ook nog steeds. Bij mij werkt deze prima zonder plicons.

ik heb nog niet 1 skin in pli gezien die plicons heeft , of ligt dat aan mij ?
ik heb de plicons wel aanstaan en ben eigenlijk op zoek naar een simpele skin met plicons

Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV

Geplaatst:

@ tajvdz

Volgens mij, verzuim je net zoals @John van Dreumel al aanhaalt, de Factory Reset. Zeker na het gebruik van een 'vreemde' image is dit noodzakelijk, maar ook bij een update van een oudere PLi® versie, krijg je na de installatie vaak nog oude gegevens te zien.

Dus eerst een Factory Reset

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Je moet een skin gebruiken die geschikt is voor plicons. Je kunt de plicons in het blauwe menu downloaden. In het menu bij osd instellingen vinkje bij plicons zetten. Dan zou het moeten werken. Ik heb overigens een dream 7000. Ik weet niet of dat bij andere dreamboxen hetzelfde werkt.

Geplaatst:

Hmm..

Hoe krijg ik mn dreambox trouwens zo gek om de rotor verder te laten draaien dan 45E? richting t westen kan ik niet verder ivm t huis van de buren.. maar richting oost kan ik veel verder dan de dreambox me toelaat smile

mn rotor zelf mag 60 graden draaien vanaf 0. alleen mn dreambox protesteerd?

had al een sataliet toegevoegt met een geldige transponder.. maar bij mn rotor instellingen vind ik die nergens terug :?

mis ik ergens een stap?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Zeker weten dat ze het doen.

Als je Plicons aan hebt, dan moet je ze minimaal zien in de EPG.

En de mediaplicon skin ondersteund ze echt.

En zo zijn er meer skins die dat doen.

Let wel op dat je de Plicons van PLi gebruikt uit de downloadfeed.

Andere packages geven nog wel eens problemen, door andere naamgeving enz.

PLinux member

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ou-Tannu
Hmm..

Hoe krijg ik mn dreambox trouwens zo gek om de rotor verder te laten draaien dan 45E? richting t westen kan ik niet verder ivm t huis van de buren.. maar richting oost kan ik veel verder dan de dreambox me toelaat smile

mn rotor zelf mag 60 graden draaien vanaf 0. alleen mn dreambox protesteerd?

had al een sataliet toegevoegt met een geldige transponder.. maar bij mn rotor instellingen vind ik die nergens terug :?

mis ik ergens een stap?

Heb je al eens de limieten uitgezet in menu rotorinstelling?

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Geplaatst:

jup, en mn hardware limieten in de rotor zijn ook hoger.. smirk

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:
Origineel bericht van: Roodkapke
Zeker weten dat ze het doen.
Als je Plicons aan hebt, dan moet je ze minimaal zien in de EPG.
En de mediaplicon skin ondersteund ze echt.
En zo zijn er meer skins die dat doen.
Let wel op dat je de Plicons van PLi gebruikt uit de downloadfeed.
Andere packages geven nog wel eens problemen, door andere naamgeving enz.

is dit de enige skin die plicons laat zien ?
heb liever een kleine balk onderin maar dan met plicons zoals DJ's perfect PLi , zoiets had ik ook altijd bij nabilo en die vond ik erg mooi en simpel .......

weet niet of hier handige mensen zijn die dit zouden kunnen aanpassen ?

Geplaatst:

Ik heb nu net, na 2 jaar deze image er ook ingezet.

Wat me opvalt, en dat had ik al eens eerder op een andere dm7000, dat als ik bv het menu oproep, dat de letters eerst HEEL blokkerig zijn en daarna beter worden...

Iemand idee ?

Ronald

Geplaatst:
Origineel bericht van: ronaldsl
Ik heb nu net, na 2 jaar deze image er ook ingezet.

Wat me opvalt, en dat had ik al eens eerder op een andere dm7000, dat als ik bv het menu oproep, dat de letters eerst HEEL blokkerig zijn en daarna beter worden...

Iemand idee ?

Ronald

Heb je de tv instellingen goed staan op je dreambox ?
RGB,CVBS,S-Video waarschijnlijk staat dit niet goed en gaat je tv dan "scherp stellen"

Geplaatst:
Origineel bericht van: cardwizard

is dit de enige skin die plicons laat zien ?
heb liever een kleine balk onderin maar dan met plicons zoals DJ's perfect PLi , zoiets had ik ook altijd bij nabilo en die vond ik erg mooi en simpel .......

weet niet of hier handige mensen zijn die dit zouden kunnen aanpassen ?

Nee, niet de enige, maar dat zou je kunnen zien door even door de skinpreviews heen te wandelen.
Er zijn er een aantal die dat ondersteunen, maar welke weet ik zo niet.

PLinux member

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen