Ga naar inhoud


Na aanpassen eeprom hoe een pic te maken?


Gast henisa

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik heb zelf een eeprom aangepast door een aantal providers toe te voegen. Nu gebruik ik de kaart maar zie de nieuwe kanalen van de nieuwe providers niet. Ik neem aan dat er ook een andere pic gemaakt moet worden. Wie kan mij info leveren voor het maken van een pic.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik maak gebruik van een Philips STB 5816 receiver. Seca formaat. Maak gebruik van een goldcard. Verder een een gold programmer. Ik maak gebruik van gold 1.40 en als editor gebruik ik secanixeditor.<P>ik hoop dat dit voldoende info is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

henisa,<P>Volgens mij ondersteunen de meeste pic files tot 15 providers (in ieder geval die van secanix). <P>Heb je bij de nieuwe providers wel het "unlocked" vinkje aangezet in secanixeditor? Als deze uit staat gaan ze niet werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duzzz heeft gelijk. Je hoeft dus ook geen nieuwe file voor je pic te maken.<BR>Hou wel de files voor eeprom en pic bij elkaar.<BR>Gebruik ook een recente versie secanix (vanaf 044 geloof ik) anders staat het unlock vinkje er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te helpen is wel infomatie nodig.<BR>Met welke codering ben je bezig (irdeto/seca)<BR>Welk programma gebruik je om te edditten, welke versie.<BR>Welke kaart gebruik je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...