Gast Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 Ik wil de flatkabel bevestigen aan de harde schijf in de DM600. Maar ik kan de kabel linksom of rechtsom op de harde schijf steken en ben huiverig omdat ik hem er dan misschien verkeerd om bevestig. Op een zijde van de flatkabel staat een rode streep. Hoe dien ik hem te bevestigen?
butje Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 kan niet verkeerd als je de hd goed in de slee monteerd,zodat je de schroefjes vast kan zetten en de flat cabel niet verdraaid dan zit die goed als die verkeerd zit dan heb een groen beeld als je hem opstard suc6666
Zilverster Geplaatst: 11 januari 2008 Geplaatst: 11 januari 2008 @harry5, In de meeste gevallen, bij een PC, komt de rode streep aan de kant van de stekker die de HD van stroom voorziet, maar spijker mij wat betreft de Dreambox er niet aan vast, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Ron Geplaatst: 12 januari 2008 Geplaatst: 12 januari 2008 Het kan inderdaad niet verkeerd. Toen ik de eerste HDD in de 600 van een kennis inbouwde heb ik ook even moeten kijken, maar zag toen al snel dat hij er echt maar op 1 manier in past en de kabel ook maar op 1 manier aangesloten kan worden. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen