Ga naar inhoud


[Kathrein UFS-910] nieuwe image AAF 1.2


Gast Black_64

Aanbevolen berichten


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Adriano
Ik heb hier een probleem met het afsluiten na de installatie van Mgcamd, loopt vast tijdens het afsluiten en kan dan alleen opnieuw opstarten met de netschakkelaar.

Zijn er meer mensen met dit probleem?


Eindelijk is dit probleem opgelost, via de webinterface zijn er een stel bugfixes te downloaden en te installeren.

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kat910
hoi ik heb helemaal geen start.sh file in mijn config wel in me app folder maar die is readonly, en nu? crazy

Gewoon de config van /app kopiëren naar de folder /config.
Deze kan je dan wel aanpassen.

Vergeet niet je Kathy opnieuw op te starten.

Bij de AAF-Images wordt er eerst naar de start.sh gezocht in de /config folder daarna indien deze daar niet bestaat, neemt hij die van de /app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo sinds vandaag heb ik het volgende, als ik de 910 aanzet dan komt de ontvanger wel op maar laat geen beeld zien wel geluid over hdmi, na het switchen van het uitgangs signaal is het beeld er ook weer. Ook de GUI laat die niet zien. Iemand dit al eens gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Immiddels probleem opgelost dmv het opnieuw installeren van de originele firmware en daarna de laaste AFF, er is tevens via de webinterface een nieuwe update te downloaden met een aantal bugfixes.

 

Verder heb ik nog een probleem, als ik een opname afspeel dan valt na enkele minuten eerst het geluid weg en daarna het beeld, vervolgens sprint die terug op het recorder menu. Ik kan dan gewoon weer op play drukken en dan gaat die weer een paar minuten verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet "osd783_rc2_1w+14w.tar.gz" installeren via de Webif.

Vergeet niet dat de de volgende bestanden nog ontbreken:

 

- popup.sh

- standby.sh

 

Maar deze heb je niet nodig om de ontvanger te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd,.....de Ned. kanalen op 23,5E decodeert hij niet met MgCamd, connected met NewCamd server. Met de Dreambox heb ik dit probleem dus niet. FTA kanalen op 23,5E uiteraard wel zichtbaar, dus het ligt niet aan mijn antenneconfiguratie van de Kat.

 

Nog meer hier last van? Voor de rest vind ik deze image al een mooie sprong voorwaarts.

 

Groeten,

 

Johnny

Oost-West, Thuis...is het ook niet alles....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sat-hack
Vreemd,.....de Ned. kanalen op 23,5E decodeert hij niet met MgCamd, connected met NewCamd server. Met de Dreambox heb ik dit probleem dus niet. FTA kanalen op 23,5E uiteraard wel zichtbaar, dus het ligt niet aan mijn antenneconfiguratie van de Kat.

Nog meer hier last van? Voor de rest vind ik deze image al een mooie sprong voorwaarts.


Bij mij werkt het wel (DM7000 met NewCS)

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Bij mij werkt het wel (DM7000 met NewCS)

 

De DM7020 en DM600 alhier doen het ook prima, ook met Mgcamd en ook CCcam, maar dat bedoelde ik niet. Vreemdgenoeg wil de Kathrein dus alleen de Ned. kanalen weergeven op 19E en niet die van de 23,5E.

 

Zo hebben we weer een uitdaging wink

 

Johnny

 

Oost-West, Thuis...is het ook niet alles....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...