Ga naar inhoud


[ALL] newcs 2 kaarten connect via 1 TCP prt (WSP)


basix

Aanbevolen berichten

net de overstap gedaan van gbox/sharemax naar CCcam+newcs/ WSP voor de verbinding tussen mijn dreambox en de technomate tm1000. De stabiliteit is enorm verbeterd, betere zaptijden enz. enz.

 

Maar... Nu heb ik 2 kaarten en moet ik in newcs 2 poorten gebruiken, en in WSP (windows sharing pack ofzo) 2 servers definiëren. Kan dit niet gecombineerd worden dat er bijv. slechts 1 connectie meer nodig is, net zoals je bij een CCcam of gbox connectie hebt? Heb al overal een beetje zitten rondneuzen maar niet echt veel nuttigs terug kunnen vinden. De reden is simpel: de 2 kaarten zijn eigenlijk van dezelfde provider ende een heeft enkele pakketten die de ander niet heeft en andersom. Als ik 2 connecties moet maken duurt het langer, of soms zelfs geen beeld met WSP op de technomate.

 

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben hier tegen mezelf bezig, maar misschien heeft het toch nut voor iemand met hetzelfde probleem..

 

de camd3 implementatie van wsp blijkt dus niet 100% goed in elkaar te zitten.. Heb geprobeerd om het newcamd pakket te installeren op dreambox om met cardspider een verbinding te maken naar de 2 kaarten in newcs, en die dan door te sharen naar de pc met WSP. Hetgeen dus niet werkt omwille van deze foutmelding:

 

[cardspider 20:48:33] unable to interpret received data in state type_wait from 127.0.0.1:2077

misschien iets over het hoofd gezien?

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha kan ik dan bijv. adhv 2 instanties van newcs terug naar 1 poort, maar dan over het newcamd protocol? De client is nogal dumb, en verstaat niet al te veel wink Anders zou hij sowieso kijken naar de 2 connecties of ze een goeie cw teruggeven.

 

2 kaarten in feynman_newcs 1x --> newcamd_newcs --> Windows Sharing pack

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...