Jump to content

geen bloot meer

Guest

Recommended Posts

voorheen haalde ik mijn key bij the key page <BR>maar die is weg helaas overall lopen zoeken <BR>maar het lukt maar niet satont van philipsdtx6370 programmer gold140 gold gard galaxy2 c+werk teq en k zwart opde card staat nu 16f84 en 24c16 wie kan me de goede keypage zeggen voor het te dowl

gekeken op die newkeypage1 maar daar vind ik niet wat ik zoek maar ik ben ook nog leek.<BR>diverse file's gedownl maar dat waren bin en geen hex file's dus ik ben nog geen steek verder kan iemand het iets verder helpen

Ik neem aan dat je een programmer met soft hebt. En natuurlijk heb je een stelletje files. Staan op de kaart. Lees ze uit en met een Edit programmaatje kun je de keys er in zetten. Nou zijn er diverse type files voor de 2416. dat wordt dus een zoekplaatje. Suc6.<BR>Diverse files dus ook diverse editors.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.