Ga naar inhoud


IE 7 - Vreemde gedragingen


Jorgen

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen vreemde / onhandige dingen in IE 7 gemerkt. Wanneer ik bijvoorbeeld een pagina bekijk en met de muis boven een plaatje blijf hangen, dan was het voorheen gebruikelijk dat er ofwel helemaal niets gebeurde, of dat er een tooltip te voorschijn kwam. Nu gebeurt er steeds iets anders: ik krijg een Duitstalige melding in mijn scherm. (Zie bijlage.)

 

Ook gebeurt het dat wanneer ik verschillende vensters van Internet Explorer open heb staan, dat deze reageren op de bewegingen van mijn muis. Zweeft de muis bijv. boven een popup en verschuif ik de muisaanwijzer naar een ander venster of andere popup, dan komt het scherm waar ik boven blijf wachten vanzelf als bovenste te staan.

 

Iets soortgelijks gebeurde net ook toen ik Outlook Express aan had staan. Ik verschoof de muis om een bericht te lezen, de aanwijzer bleef boven IE staan en het IE venster plaatste zich toen over het Outlook venster heen.

 

Hoort dit bij IE 7? Of zijn deze gedragingen inderdaad vreemd?

post-22132-1318259587,502_thumb.jpg

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites


Iemand die weet hoe ik die Duitse toevoeging aan de tooltips kwijtraak en hoe ik er tevens voor zorg dat de IE schermen niet langer reageren op muisverschuivingen (links mogen oplichten, schermen mogen niet wisselen)?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Missie volbracht, met helaas niet het gewenste resultaat.

Ik heb nog steeds last van Duitse tooltipmeldingen en wisselende vensters na muisbewegingen.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start een zoekopdracht in de verkenner (^F) en vul bij "met de tekst" z'n duits tekst in, en als zoeklokatie C:, dan eens kijken in welke bestanden deze tekst voorkomt.

 

Oja en zoek ook eens in de registry naar die tekst.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google vond na even aandringen dat 't te maken schijnt te hebben met de beeldcomprimering van T-Mobile. Ik gebruik een 3G draadloos modem en bij het eerste gebruik van internet na de installatie ga je naar een speciale t-mobile pagina ( klik en je wordt dan gevraagd of beelden moet gecomprimeerd moeten worden (sneller internetten) of zo moet blijven (normaal internetten). Ik heb volgens mij voor de normale manier gekozen, dus dat zou gewoon moeten werken, zónder die meldingen.

 

Windows verkenner vond niets.

 

Regedit vond deze sleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Search Assistant\ACMru\5604

 

NB. Als je een sleutelnaam kopiert, dan verandert er neem ik aan niets aan je register, toch?

 

post-22132-1318259594,5534_thumb.jpg

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, maar dan vervang ik toch eigenlijk de ene overbodige tooltip (die de normale tooltips overschrijft) door andere overbodige tooltips? Of begrijp ik het verkeerd?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik weet het niet hoor, maar als ik dat doe, zit ik met een overbodige Nederlandse vertaling, van de gelijke irritante mededeling... :D Ik zie het nut niet zo. Behalve dan dat ik nu van jou leer hoe ik het register aanpas.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...