MagicOnline Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Tuurlijk kan dat, als je een start script wil moet je deze zelf even in elkaar hobbyen. bedankt voor het posten van de link btw CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Edwin Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb hem draaiend in nabilo, dus dat werkt zeker. Edwin
Gait33 Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 ik moet dus wel een start script maken? oww ik heb dat soort zaken nog nooit gedaan, heeft hier iemand een start script voor nabilo? ik heb hem voor zover het kan al ge-installeerd op de box, maar kan hem nog niet selecteren. komt dat door het missende startscript?? Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Edwin Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 ja, dat is het probleem. Stuur mij je huidige script op, en ik zal hem erbij zetten voor je. Edwin
Gait33 Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 sorry hoor maar waar kan ik dat startscript vinden? Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Edwin Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 onder /var/etc/ bij de 500 althans het noemt smartcam.config in nabilo. Bekijk de file eens, je moet gewoon de mbox erbij voegen, net zoals de andere er instaan, je zal wel zien.
Gait33 Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 mooi zo, hij staat erin, hij ziet hem nu nu alleen even de config file in orde maken en dan moet hij het doen als het goed is.. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Gast NDS4Ever Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Lijkt me wel wat voor de Kathrein..........
michel130 Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Origineel bericht van: Edwin De emu schijnt inderdaad wat meer mogelijkheden te hebben dan de gbox. Zal hem bijvoegen als bijlage. Ik heb hem getest, en hij werkt. vergeet niet van de mbox.cfg aan te passen naar je wensen. De cwshare kan je van gbox nemen om te starten. Edwin Dus met ander woorden je neemt de cwshare die ik intern heb staan gewoon bij de mbox en alles blijft gewoon werken zoals het is. verder hoef je dan niks meer te doen. kan je de cam ook een rename geven dus inplaats mbox ? gbox en die laten starten via het normalen scripje. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Greatone Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Maar wat is nu de meerwaarde van mbox met betrekking tot gbox?? * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
joop1966 Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 ja wil ik ook graag weten dreambox 500hd op een triax 110cm met rotordreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c
Gast lucdec Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Misschien ondersteuning voor het zogenaamde nagra3 ?
Miro Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Dit is geen gepachte versie van Gbox dat is wel zo dat Gbox in zijn basic wordt gebruikt for deze nieuwe emu. Ontwikkelaars hebben geen source van Gbox, en deze versie is alleen for cards test. Emu kan gebruikt worden maar bedoeling was om pass kenbaar te maken als eerste final klaar is. Emu heeft geen support for Nagra3,nog niet. maar wel nieuwe opties.Zie cfg. dus dit is alle eerste testversie en auteurs zijn from exyu sat forum. Deze info is alleen voor nl forums. Gr Miro
MagicOnline Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 greatone en joop1966, Zoals ik kan zien is de meerwaarde de configuratie en de mogelijkheid van TCP! Om een TCP-verbinding op te bouwen stuurt de client een TCP-pakket naar de server met de zogenaamde SYN-vlag. Als de server de verbinding accepteert, wordt een pakket teruggestuurd met zowel een SYN- als ACK-vlag. Als de client vervolgens de server accepteert, stuurt deze een pakketje met de ACK-vlag naar de server. Hierna kunnen pakketjes met de juiste identificatienummers vrij uitgewisseld worden tussen client en server. Iedere keer wordt de checksum van zo'n pakketje gecontroleerd en het pakketje wordt opnieuw opgevraagd indien er een fout in zit. (Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Transmission_Control_Protocol ) Gbox is alleen UDP dit zijn dus ongecontroleerde pakketjes, welke weg kunnen vallen als je bijvoorbeeld aan het downloaden bent. Met TCP is dit niet het geval wat de stabiliteit van de verbinding ten gunste komt. Heb al even lopen testen met deze emu en tot nu toe werkt het prima. Ga de ontwikkeling van deze emu op de voet volgen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gait33 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 hoi, ik krijg deze niet werkende, hoe zit dat nu precies? de cwshare van de gbox wie intern staat moet ik daar nog wat aan veranderen? omdat er in de mbox.cfg de oude D: regel en de nieuwe D: regel?? en de mbox.cfg wat moet daar nog aan veranderd worden? Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen